Reklāmās parādīts, kā reperis maina savu vārdu uz 79 cent, 89 cent vai 99 cent. Taču reperis, kurš sevi dēvē par 50 cent, pavisam nopietni apvainojies uz Taco Bell par “viņa vārda labās slavas sagraušanu”, ziņo New Musical Express.
Taco Bell pārstāvji apgalvo, ka esot māksliniekam nosūtījuši vēstuli, piedāvājot repera vārdā ziedot 10 000 ASV dolāru labdarībai apmaiņā pret viņa vārda izmantošanu. Taču 50 cent jurists apgalvojis, ka viņa klients šādu vēstuli neesot saņēmis.
Reklāma, kurā parādās 50 cent līdzīga persona, ir kampaņas Why Pay More/ Kāpēc maksāt vairāk sastāvdaļa — ar šīm reklāmām patērētājus mudina iegādāties preces, kas nemaksā vairāk par vienu dolāru.
Šī nav pirmā reize, kad tiesas ceļā tiek risinātas repera identitātes piederības problēmas. Pagājušā gada jūlijā kāda interneta kompānija izmantoja 50 cent tēlu, izveidojot videospēli, kuras galvenais mērķis bija nogalināt reperi 50 cent.