Ar radio singliem gan apvienība nav skopojusies, arī pirms dažiem mēnešiem izplatītie — Policija brauc! (no Bezvadu albuma) un Grāvējs (no Vadu albuma) panākuši pietiekamu klausītāju uzmanību, un ne reizi vien nācies dzirdēt kādu sūrojamies, ka «nevar to dziesmu no galvas dabūt ārā!»
Kā veiksies pēdējiem singliem — Grāmatas un Trusi, bēdz no Bezvadu albuma, prognozēt var samērā stabili — arī šo dziesmu elektroniski sintētiskā struktūra ir pietiekoši viendabīga, lai aizķertos smadzeņu krokās, tiesa gan, brīžiem mēģinot atcerēties — kuru gan no Satellites LV jaunajām dziesmām tad tagad pie sevis dungo. Monumentālākais skaņdarbs no Bezvadu albuma — Upes, kas, atšķaidot elektrisko ērģeļu un analogo sintezatoru tembru ar ģitāru pieskārieniem, rāmu melodijas plūdumu pārvērš skaņu šaltī, kuras radīšanā, šķiet, piedalījušies vai visi tuvumā esošie instrumenti.
Otro — Vadu albumu —, paši mūziķi nodēvējuši par rokmūzikas albumu (atšķirībā no eksperimentālās popmūzikas Bezvadu albuma), tomēr arī šim veikumam tikpat labi var piekabināt apzīmējumu «eksperimentālais» — lai arī izmantoti tradicionālie rokmūzikas instrumenti, ģitāras bieži vien skan kā satelītu britpopa pirmsākumos, savukārt elektroniskās mūzikas pieskaņa liek atcerēties deviņdesmito gadu latviešu estrādes zelta laikus ar Jumpravu avangardā.
Konceptuāli abi albumi ir skanējumā līdzīgi, un, ja mājas ballītes laikā nemanāmi viens albums nomainīs otru, var gadīties, ka klausītāji to pat nepamanīs.
****
Dubulteksperiments