LNO orķestris to ir pelnījis. Pēdējā laikā mūsu straujā izaugsme mākslinieciskajā līmenī novērtēta ne tikai pašu mājās, bet starptautiskajā mūzikas tirgū. LNO orķestrī ir 98 izglītoti, savu darbu mīloši cilvēki, viņu pārziņā ir mūzikas instrumenti, kuru kopējā vērtība ir vismaz pusotrs miljons latu! To aprūpe prasa lielus līdzekļus, turklāt nepieciešams gan papildināt mūzikas instrumentu klāstu, gan atjaunot to. Sadarbība ar BMW mums sniegs šo iespēju," skaidro LNO direktors A.Žagars. „BMW ir iepriecināts uzsākt šo jauno sadarbību ar Latvijas lielāko kultūras simbolu – Latvijas Nacionālo Operu. Šis kopdarbs noteikti pastiprinās BMW piederību kultūras pasaulei, kas vairākkārt pierādīta jau citās pasaules valstīs un tagad arī Latvijā. Atbalstot LNO kā orķestra patrons, mēs, BMW, ticam, ka šis ir jauns sākums BMW zīmola attīstībai Latvijā un esam pārliecināti, ka ieguvēji būs visi, gan LNO, gan BMW pārstāvji Latvijā un galvenokārt visi skatītāji, kas mīl mākslu un kultūru,” atzīst BMW Baltijas vadītājs Jyrki Kupila.
LNO patroni ir: “Latvijas Gāze“ - LNO galvenais patrons, “Latvijas dzelzceļš“ - LNO kora patrons, “Swedbank“ - LNO izglītības patrons, “LMT“ - LNO oficiālais mobilo sakaru nodrošinātājs un “airBaltic“ - LNO oficiālā aviokompānija.