Laika ziņas
Šodien
Migla
Sestdiena, 5. oktobris
Amālija, Amēlija

Iznākusi L.Konlija grāmata "Zīmolu neiroze"

Nesen iznākusī finanšu reportiera Lūkasa Konlija grāmata “Obsessive Branding Disorder” jeb “Zīmolu neiroze” esot simpātiski žultains skatījums uz globālo “zīmolu” biznesu, raksta laikraksts The Guardian. Grāmatai par pamatu kalpo Konlija ceļojums uz zīmolu rūpniecības pasaules galvaspilsētu Cincinati, Ohaio štatā, kur viņš dabūja paklausīties ekspertu ironijā un anekdotēs par muļķīgo šķiešanos ar naudu, piešķirot zīmolus tualetes papīram, veselām pilsētām un beigu beigās sev pašam.

Konlijam ir vilinājums dot jaunu reklāmas veidolu drīzāk kā attīstīt labākus produktus, jo tā vienkārši ir vieglāk. Taču kā Konlijs norāda, zīmolu padarīšana patiesībā nedarbojas, kā gribētos. Piemēram, Coke un Pepsi izgāž miljonus uz jauniem produktiem, kas izgāžas. Tāpat viņš apgalvo šķietami jau sen nojausto patiesību – ja potenciālos patērētājus pārmāc ar drazām, viņi vienkārši pārstāj klausīties reklāmā. Viņa grāmatai esot arī drūmāks vēstījums - ka zīmolu bizness grauj sabiedrību.

Uzmanību!

Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.

Seko mums

Seko līdzi portāla Diena.lv jaunākajām ziņām arī sociālajos tīklos!

Ziņas e-pastā

Saņem Diena.lv aktuālās ziņas e-pastā!

LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS

Vairāk LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS


Aktuāli


Ziņas

Vairāk Ziņas


Mūzika

Vairāk Mūzika


Māksla

Vairāk Māksla


Teātris

Vairāk Teātris


Literatūra

Vairāk Literatūra


Kino/TV

Vairāk Kino/TV


Eksperti/Blogeri

Vairāk Eksperti/Blogeri


Intervijas

Vairāk Intervijas


Recenzijas

Vairāk Recenzijas


Grāmatas

Vairāk Grāmatas


Konkursi

Vairāk Konkursi


Ceļojumi

Vairāk Ceļojumi


KD Afiša

Vairāk KD Afiša


Deja

Vairāk Deja