Pirmkārt, lai skolēni sadzirdētu, ko pieaugušais vēlas pateikt, tos jāuzrunā ar tiem līdzekļiem un tajā valodā, kuru viņš ir pieradis klausīties, norāda I. Antonišķe. Otrkārt, lai izglītotu bērnus, ar tiem jātiekas klātienē un jāizdomā metode, kādā veidā šie bērni tiek uzrunāti.
"Šajā gadījumā klātienē vajadzētu apmeklēt lielāko daļu Rīgas skolu. Tās noteikti nav trīs skolas. Mēs aiziesim, pastāstīsim, bērni parakstīsies un viņi būs kā piemērs, kurā ieklausīsies parējie bērni – tas nenostrādās," uzskata sabiedrisko attiecību eksperte.
Viņa norāda, ka bērnus nepieciešams iesaistīt, kā arī, lai tos uzrunā autoritātes. "Ideju es saprotu, bet vai vienaudži spēs uzrunāt savus vienaudžus – šaubos. Pusaudžus un bērnus tomēr spēj uzrunāt autoritātes," pauž I. Antonišķe.