Viņš gan nenoliedz, ka savukārt jautājums par vienoto biļeti ir aktuāls, taču šobrīd esot nepieciešams diskutēt, ko katrs pārvadātājs ar to saprot. Ja tiekot runāts par pasažieriem, kas pārvietojas vietējos reģionālajos maršrutos, tad ir jāsaprot pasažieru plūsmas virzieni. Pasažieri vispirms iekāpj autobusā un tikai pēc tam viņi dodas uz vilcienu, uzsver asociācijas vadītājs.
Ņemot vēra to, ka pasažieru pārvadātāji ar autobusiem reģionālajos pārvadājumos pārvadā gandrīz divreiz vairāk pasažieru nekā uzņēmums Pasažieru vilciens, "tad būtu loģiski, ka atbildīgās institūcijas ņem vērā arī mūsu ieteikumus", uzsver Ošenieks. Šobrīd tiekot analizēts, kādam ir jābūt tehniskajam nodrošinājumam, jo LPPA uzskata, ka pāriet uz zonas tarifiem tikai tāpēc, lai varētu ieviest vienoto biļeti ir neloģiski.
Vēl viens arguments, kāpēc pasažieru pārvadātāji neredzot steigu pāriešanai uz zonas tarifiem, esot tas, ka joprojām vēl nav pilnīgas skaidrības par to, kā tad tiks nodrošināts valdības noteikumu par braukšanas maksu atvieglojumu norēķinu nodrošināšanu ietvertais punkts, ka pakalpojumu sniedzēji ar 2016.gada 1.jūliju nodrošina norēķinu līdzekļa pieņemšanu. Noteikumos definēts, ka norēķinu līdzeklis ir maksāšanas līdzeklis, kas saistīts ar Latvijā reģistrētā bankā vai ārvalstu banku filiālē Latvijā atvērtu personas norēķinu kontu.
Šo iemeslu dēļ pārvadātāji neredzot pietiekamu pamatojumu, lai šobrīd pārietu uz zonas tarifiem autobusu pārvadājumos. Nozarei būtiskāk esot tikt galā ar nelegālo pasažieru pārvadātāju ierobežošanu pasažieru pārvadājumos un citu instrumentu izmantošanas ieviešanu, kas varētu palielināt pasažieru skaitu, kuri izmanto sabiedrisko transportu. Ošenieks min, ka viens no tādiem varētu būt princips, kad darba devējs darbiniekam kompensē transporta izdevumus, dodoties uz un no darba, vienlaikus šos izdevumus neapliekot ar sociālām apdrošināšanas iemaksām un iedzīvotāju ienākumu nodokli.
Tāpat Ošenieks uzsver, ka pasažieru pārvadātāji ar autobusiem šobrīd aktīvi strādā pie abonementu biļešu ieviešanas.
Kā ziņots, Sabiedriskā transporta padome apstiprinājusi Pasažieru vilciena zonu biļešu tarifu principu un šo tarifu ieviešanu no 1.aprīļa. Zonu tarifi tiks ieviesti visos četros elektrovilcienu līniju posmos un dīzeļvilcienu līnijas posmā Rīga-Sigulda.