Laika ziņas
Šodien
Viegls lietus
Rīgā +7 °C
Viegls lietus
Piektdiena, 27. decembris
Inita, Elmārs, Helmārs

Točs: Kāds būs ekonomikas izrāviens bez airBaltic?

Pievienot komentāru

0/1000 zīmes
Bezdievis
B
Pasapņo par 433 latu neapliekamo minimumu :D Tad nodokļus maksātu varbūt kāda 1/4 iedzīvotāju!
NU
N
Tu gan esi baigais optimists. Maksātāji būs ne vairāk kā 5% un tie paši budžeta iestāžu darbinieki.
  • 0
  • 0
sisenis
s
Pamuļķis mums Točs. 433 latu neapliekamais minimums. Nez cik cilvēki, tad Latvijā maksātu nodokļus :D
Nu ja
N
Un algām virs 433 latiem jāuzliek 99% nodoklis, lai kompensētu budžeta ieņēmumu samazinājumu, bet ja arī tas nepalīdz, tad Točs un '...' no saviem uzkrājumiem katru gadu budžetā iemaksās 1 MILJARDU latu.
  • 0
  • 0
...
.
Toča pilnīga taisnība, nav jāvelk nodokļi no algām mazākām par 433 las mēnesī, kā tas ir Anglijā.. Minimālā alga ir par 30-40 latiem mazāka par iztikas minimumu 90to gadu cenās. Vai ar tādām algām var radīt bērnus, labot zobus un citas lietas, var tikai izdzīvot skarbos apstākļos. Tāpēc jau visus šos gadus tauta bēg, ja to nesaprot Dombrovskis.
  • 0
  • 0
aha
a
un citur tev gjeenij par katru alinju 21% atmaksaa vai tomeer nodoklji ir visur? otrkaart, no kurienes valstij tos pabalstus un atbalstus njemt, ko nodokljus maksaat negribeetaaji pieprasa?
  • 2
  • 0
par katru aliņu 21%
p
tu jau maksā katru dienu veikalā pie kases - pamuļķi, paskatieš čeku! - tu esi samaksājis 21% valstij ! :) par katru aliņu plus akcīze :)
  • 1
  • 1
Hmm...
H
Točam šķiet, ka apdzērušies un pie Brīvības pieminekļa čurājoši briti ir ekonomikas izrāviens.
bijusais pasazieris
b
Jautaajums biedrim Kremlja lakstiigalai, vinsh arii sii raksta autors. No kurienes budzetam njemt truukstoso summu, kas radiisies, sagraujot nodoklju sisteemu un ieviesot "britu minimumu", kuru pieprasa biedris Tocs?
Joske - pasažierim
J
Ekonomikas karsēšana noder valstīs, kas ir daudz maz pašpietiekamas. Tad cilvēki ceļo valsts iekšienē, pērk uz vietas saražotās mantas u.t.t. Tā kā mums imports vēl jo projām sastāda lielāko daļu patērētā, tad ar nodokļu atlaidēm mēs karsēsim tik to pašu importu. Un tas ir taisnākais ceļš uz elli.
  • 0
  • 0
bijusais aB pasazieris
b
Cilveeki nevar sanjemt vairaak nekaa uznjeemums ir nopelniijis, un nevar nopirkt vairaak precu nekaa veikalaa ir. Vieniigais veids kaa iedot cilveekam vairaak, nepelnot vairaak, ir drukaat nesegtu naudu, bet tad notiek hiperinflaacija, kad cilveeks sanjem 10 miljonus latu, no tiem 5 miljonus samaksaa par iiri un komunaalajiem un ar paareejiem 5 miljoniem meegjina izdziivot liidz naakamajai algai, jo dienas izdevumi ir ap 170 000.
  • 1
  • 0
tam pasažierim
t
Tad nodibini savu uzņēmumu un maksā darbiniekiem Lielbritānijas līmeņa algas, viņi tērēs, karsēs ekonomiku, maksās PVN un nauda budžetā nāks griezdamās, bet cilvēki nebrauks prom un dosies strādāt uz tavu uzņēmumu. Iesākumā vari maksāt Lielbritānijas līmeņa algas no kurām atrēķināti Latvijas nodokļi.
  • 1
  • 0
pasažieris
p
Ja cilvēki saņems vairāk, viņi tērēs, karsēs ekonomiku, maksās PVN un nauda budžetā nāks griezdamās, bet cilvēki nebrauks prom - parādīsies cerība, ka valsts pret viņiem cilvēciski izturas
  • 2
  • 2
bijusais aB pasazieris
b
Normaals, Sandriit. Vismaz ir ceriiba, ka atgrieziisies Eiropas sabiedriibas, jo nav normaali, ka no Riigas lido tikai "leetinieks" koklesaste, vinsh arii Ryanair, un zaljastainais "nacionaalais" ar pasaules liimenja cenaam un leetinieka servisu. Bet Sandris Tocs kaa jau padomju cilveeks uzskata slikti straadaajosus uznjeemumus un bezkonkurences vidi par normu, vai ne?
Nejēgam Točam
N
Vispār jau Lielbritānijā no pilota algas ir jāmaksā krietni lielāki nodokļi nekā Latvijā.
Joske - jautaajiens
J
Atbilde pavisam vienkārša. Arī Latvijas ietvaros notiek tā. Piemēram - Viasatam ir krietni vien mazāk oficiālo darbinieku, nekā to, kas sēž viņu ofisā! Bet tie, kas tur sēž, ir nodarbināti Eiropersonālā. Viasats maksā Eiropersonālam par darbinieku īri un Eiropersonāls maksā algu. Kaut gan darbiniekiem tāpat jāklausa Viasata pavēlēm un darbu arī zaudē, ja Viasatam tā iegribas.
  • 1
  • 0
...
.
PS...pilij un ferrari nesanaak,bet ar visu ieprieksh (augstaak) mineeto ,sanaak pat mazliet uzkraat
  • 1
  • 0
...
.
Vispaar jau pietiek...no vienas algas diviem cilveekiem,iirei,divaam mashiinaam un gadaa 6-7 reizes aizbraukt iisaa "breikaa" uz eiropu...
  • 0
  • 0
jautaajiens
j
un kaa ir iespeejams straadaat vienaa kompaanijaa, bet algu sanjemt citaa? ofsoram, jaadomaa, nav savas personiskaas lidmasiinas, ko aizdot pilotam?
  • 1
  • 0
vsop
v
algas ārpus jurisdikcijas noformē ārvalstu kompānijā - mēdz saukt par ofšoru :)
  • 0
  • 0
jautaajiens
j
kaa "noformee algas aarpus jurisdikcijas"? pastaasti - vai arii pasaki, ka sameloji.
  • 1
  • 0
wz
w
iires maksa un cenas arii ir lielaakas, pie tam vairaakas reizes; taatad vidusmeera padomju vaimaniologs, nonaacis Britaanijaa, ar sausmaam atklaas, ka arii tur par minimaalajiem ienaakumiem pilis necelj un Ferrari nepeerk.
  • 2
  • 2
XY
X
Droši vien arī alga lielāka...
  • 0
  • 0
vsop
v
Vispār jau Lielbritānijā pilotu algas tāpat ir noformētas ārpus jurisdikcijas
  • 0
  • 0
...
.
Peedeejaa laikaa tiek propogandeets "izraaviens"...bet jo vairaak censhos noskaidrot izraaviena veicinoshos faktorus ,jo mazaak top skaidrs, uz kaa reekjina... Diivaini-bet neviens "izraaviena sludinaataajs" arii nepasaka ,kas ir izraaviena dzineejspeeks...
Karlis
K
Ja viss notiks pilnigi preteji tam, ko parego gaisregis Tocs (ar novirzi uz fatalu pesimismu), es gribetu pec gadiem x no si kunga, si pasa laikraksta slejas lasit atvainosanos par lasitaju maldinasanu ar tik parliecinosu retoriku. Sak kaitinat visi tie "eksperti", kas perego Latvijas valsts galu pie katras izdevibas un ne par ko/ne ar ko neatbild par saviem rakstiem. No otras puses, ja vinam tomer izradisies taisniba, esmu gatavs nopublicet "praviesa" cildinosu rakstu. (Lai gan domaju, ka tas tiks izdarits ari bez manis - "redz, es tacu teicu!")
tumsonis
t
Bet kas jums, tovarisci, lika nolaist pa burbuli JUUSU kontrolee esosaas bankas?
  • 2
  • 0
gaišreģis
g
autors lasītājam leik domat - kādi ir ekonomiskā izrāviena instrumenti, ja mūsu rokās nekas neatrodas - finanšu sektors, bankas - nav mūsu kontrolē, tirdzniecība nav - ostas, dzelzceļš pagaidām ir, aviācija nebūs - valsts politika - jāsaskaņo ar ES - kur tad ir tās mūsu sviras? Sīkais bizness?
  • 5
  • 1
:D
:
Šleser, tev sāp, ka vairs neesi pie ruļļiem? Ā, pareizi Točs tak raksta nevis Šlesers.
Senais
S
Kāds nu tur izrāviens? :))
žaga
ž
Varbūt aplauziens?
  • 1
  • 1

Uzmanību!

Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.

Seko mums

Seko līdzi portāla Diena.lv jaunākajām ziņām arī sociālajos tīklos!

Ziņas e-pastā

Saņem Diena.lv aktuālās ziņas e-pastā!

LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS

Vairāk LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS


Aktuāli

Politiskā pāļa gads

Nākamo gadu mums diemžēl neizdosies sākt no baltas lapas, bet kaujoties ar problēmām, ko ielaidusi valdība, par kuras praksi kļuvusi mānīšanās. Sākot ar noklīduša krievu drona nogulēšanu, Lat...

Trampa stratēģiskais kurss

Vēl pirms oficiālas stāšanās amatā ar uzreiz vairākiem skaļiem starptautiskiem paziņojumiem ir nācis klajā ievēlētais ASV prezidents Donalds Tramps.

Dienas komentārs

Vairāk Dienas komentārs


Latvijā

Vairāk Latvijā


Pasaulē

Vairāk Pasaulē