Viņš norāda, ka Rīgā vasaras periodā ir nepieciešami vairāki lieli pasākumi dažādām gaumēm, kurus apmeklē gan rīdzinieki, gan pilsētas viesi.
"Turklāt šo konkrēto diskotēku translēs tiešraidē un rādīs atkārtojumos arī vairāki televīzijas kanāli. To vidū MUZ TV, kura auditorija ir ap 40 miljoniem cilvēku. Kopējā auitorija, kura redzēs šo pasākumu un līdz ar to arī Rīgu, būs lielāka par 60 miljoniem," skaidro N. Ušakovs, norādot, ka tā ir lieliska reklāma Rīgai.
Rīgas mērs jau iepriekš izteicās, ka 11. novembra krastmala nav "īpaši sakrāla vieta", pretējā gadījumā tajā nebūtu pieļaujama ne tikai Jaunā viļņa diskotēka, bet arī virkne citu pasākumu. "Izrādās krastmala ir īpaši sakrāla vieta. Tur atļauts tikai pārvietoties ar automašīnām, veidot sastrēgumus vai parkoties, lai kāds nejustos aizskarts. Interesanti, vai maratons skaitās valstisks pasākums? Vai arī to vajag aizliegt? Un Go Blonde?," pauda N. Ušakovs.