Laika ziņas
Šodien
Apmācies
Rīgā +13 °C
Apmācies
Otrdiena, 22. oktobris
Irīda, Īrisa, Airisa

Vai esat saskārušies ar problēmām, iepērkoties internetā?

Pievienot komentāru

0/1000 zīmes
Andris
A
Ir vēl viena iespēja, kā iegādāties preces pa lēto www.idarijumi.lv
U!
U
Šovasar X-NET internetveikalā pasūtīju mobilo telefonu. Samaksāju ar pārskaitījumu, bet nākamajā dienā man piezvanīja firmas pārstāvis, un teica, ka šīs preces nav noliktavā. Piedāvājums bija- vai nu ilgi gaidīt pasūtīto preci, vai saņemt atpakaļ naudu. Atteicos no preces, un manu naudu pārskaitīja atpakaļ tajā pašā dienā.
Sandris
S
Regulāri iepērkos gan LV, gan citur. Problēmas gadās nepilnos 10% gadījumu. Domāju, ka tas ir pieļaujams procents, it īpaši, ja vienmēr izdodas atrisināt problēmas. Parasti skatos pēc precēm, kuras veikalos nav, vai internetā krietni lētāk. No ārzemēm preces saņemtas no eBay (vācu un franču), dealextrem un vel dažiem elektronikas veikaliem no Ķīnas. Problēmas ir bijušas ar kvalitāti Ķīnas precēm, bet izmantojot PayPal maksājumu, pēc jebkuras pretenzijas ir ātra un adekvāta atbilde. Latvijā esmu iepircies 220.lv, expressshop.lv un underworld.lv - nekad nav bijušas problēmas, pie tam, pēdējā ir tāds piedāvājums, kas vienkārši veikalos nav atrodams.
Iepirkšanās
I
Līdz šim iepērkoties internetā nav bijušas problēmas (gan LV, gan ārpus LV).. Problēmu rada Latvijas pasts.. kā jau te kāds minēja.. paziņojumi par pasta sūtījumiem mistiskā veidā pazūd.. un beigās Tu saņem jau trešo atgādinājumu par sūtījuma izņemšanu, lai gan pirmie divi nav bijuši.. Arī pēdējais sūtījums jau sen bija pasta nodaļā (pēc pasūtījuma Nr. varēja izsekot līdzi sūtījuma gaitai..), ļoti ilgi gaidīju paziņojumu, kad nu varēšu iet pakaļ sūtījumam.. bet nu protams saņēmu otro atgādinājumu, ka neesmu joprojām izņēmusi sūtījumu.. Latvijas pasts nerullē... vismaz mana mikrorajona nodaļa..
eS.
e
Jā, saskāros ar problēmu - tika norādīts, ka prece ir noliktavā, saņemama nākamajā dienā, bet pēc pasūtīšanas izrādījās, ka būs pieejama tikai pēc nedēļas. Bet pēc nedēļas viņi bija "tik noslogoti", ka nevarēja paspēt piegādāt, lai es braucot pati. Beigās jau preci dabūju, bet piegādes cena pa šo laiku bija cēlusies no 1,99 uz 2,00 latiem. Arī pati prece, ja es tagad pirktu, maksātu jau dārgāk, bet to man nelika darīt;)
Ebay
E
Nē bez problēmām. Drīzāk var sūdzēties par tām prastām pārcenotām precēm ko pārdod Latvijas tirgū.
Taure
T
Ar ārzemju interneta veikaliem nekad, nevienu vienīgu reizi, ja neskaita to gadījumu, kad kāds mūsu robežas pusē bija uzšķērdis paciņu, lai paskatītos, kas ir iekšā, un uzrāvis virspusē esošai dārgai grāmatai vāku, un pēc tam šķībi aizlīmējis kasti ar skoču, bet tā jau būtībā nebija veikala vaina. Ar vietējiem veikaliem ir bijis gadījums, kad pasūtu preci, ko viņi norāda kā noliktavā esošu, un pēc tam izrādās, ka nav vis, speciāli jāpasūta un jāgaida trīs nedēļas.
mja...
m
Mana pieredze ar LV internetveikaliem ir visnotaļ pozitīva. Šad un tad šo un to nopērku. Tikai vienu reizi bija tā, ka par bankas transankciju paņēma kaut kādu nesakarīgu naudu, ja pareizi atceros ls 0,80 par ko mani neviens nebrīdināja, vēlāk veikals taisnojās no sērijas "kāds es labs un banka slikta". Tā kā esmu nepacietīga, tad samērā bieži Rīgas ietvaros izmantoju iespēju garām braucot piebraukt preci savākt. Savulaik pirms vairākiem gadiem pasūtīju preces no praktiski visiem populārākajiem LV katalogiem, par katalogiem - viss labi, ne reizi nav bijis, tā ka 14 dienu ietvaros neņemtu atpakaļ, neatdotu naudu vai tml. Tur gan ne reizi vien ir bijis murgs ar pastu - pastnieks/ce nevīžo atnest zīmi, ka jāiet uz pastu pēc sūtījuma - es gaidu, gaidu... beigās izrādās, ka pasts ir, mani neinformējot, aizsūtījis preci atpakaļ katalogam ar tekstu, ka neeju tai pakaļ. Stulbi! Tāpēc arī iespēju robežās praktizēju piebraukt pakaļ, ja tas ir Rīgā. Un pēc mana mīļākā kataloga Quelle bankrota arī no katalogiem maz ko vairs sūtu. Cik esmu dzirdējusi ieteikumus, tad pasūtot kaut ko LV veikalos bez maz pirmā lieta, kas jāprecizē - kur fiziski atrodas prece - Rīgā vai kaut kur, jo esot veikali, kuri pārdod preci, savāc naudu un tikai tad formē pasūtījumu uz Ķīnu vai tnml. un ja tur gadās ķibeles, tad solītajos piegādes termiņos vairs neiekļauties. Bet es ar to neesmu saskārusies, jo, pateicoties ieteikumam, ja prece fiziski nav Rīgā, es to nemaz nepērku - tas vairāk attiecas uz tehniku.
xx
x
Ar firmu Āmurs, ūdens sildītājs nekam nederēja, sākās sarakste, bez jēgas, jo, protams, bez panākumiem. Nav jau Anttila, Cellbes vai Halens, kur pietiek ar to, ka prece neatbilst gaidītajam. Mūsu interneta tirgoņiem jāmācās no ziemeļniekiem. Es gan neceru un Latvijas interneta veikalos neiepirkšos.
Bender
B
Jau gadiem iepērkos eBay un Amazon (pārsvarā UK). Arī dažos Latvijas interneta veikalos. Problēmas praktiski nav bijušas. Vienu riezi viens blu-ray disks neatnāca un atklāti sakot es visdrīzāk vainotu Latvijas Pastu (kaut gan kopumā - cepuri nost, 99% viss ir vienmēr kārtībā). Izsūtītājam no UK bija nosūtīšanas dokumenti. Tā tas arī palika, to disku nekad nesaņēmu, kompensāciju neprasīju (negribēju tērēt laiku / čakarēties).
nu labi, iepērkos tikai vietējos ne
n
un ari tikai specifiski- datortehniku. pagaidām problēmas bjušas tik ar M-79, par to 14 dienu preces atgriešanu. neņēma atpakaļ kaut atgriezu piektajā dienā. nu jā preci pirms pērku analogu cenšos normālā veikalā apčamdīt ja ir iespējams, un pirkumi notiek tik un vienigi nauda pret preci, nekādas priekšapmaksas.
Par apčamdīšanu
P
Jā, jā, tieši apčamdīšanai kalpo bezjēdzīgi dārgie veikali Rīgā. Un tam seko iepirkšanās netā.
  • 0
  • 0
neder
n
Amazon divas reizes atsūtījis kaut ko citu, nekā pasūtīts - vienreiz ievērojami lielāku izmēru, otrreiz - nepareizas krāsas apavus. Taču pavadrēķinā viss ir, kā bijis pasūtījumā. Sūtīt atpakaļ ir dārgi (ja tā, piemēram, ir kurpju kaste), turklāt viņi lēni apstrādā atpakaļ sūtīto, arī naudu vēlu ieskaita atpakaļ - šķiet, pat četras nedēļas pagāja.
nu nezinu
n
Esmu pircis tur reizes 10 nekādu problēmu
  • 0
  • 2
!
!
Esmu, bet ne ar problēmām - ar pārdevējiem, kas negrib strādāt un ar e-veikaliem, kas krāmē iekšā savā katalogā visu, lai gan spēj pārdot tikai 1/10 daļu no visa. Pārējā nav. Un, lai to noskaidrotu, jāzvanās ir tev! Senāk spilgts piemērs bija 220.lv e-veikals.
nu nezinu, ko tādu pirki?
n
kopumā 220 ir pirkts reizes 5 vismaz un ne reizi nekādu aizķeršanos
  • 0
  • 1
!
!
Un vēl. Nekad priekšapmaksā nemaksājiet vairāk par 30% avansā no kopējās summas.
  • 1
  • 1

Uzmanību!

Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.

Seko mums

Seko līdzi portāla Diena.lv jaunākajām ziņām arī sociālajos tīklos!

Ziņas e-pastā

Saņem Diena.lv aktuālās ziņas e-pastā!

LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS

Vairāk LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS


Aktuāli

Par pārvaldības kvalitāti

Nesen laikrakstā Diena un citos medijos uzmanība bija pievērsta Nobela prēmiju piešķiršanai. Saistībā ar pētījumu, kas saņēmis Nobela prēmiju ekonomikā, tika uzsvērta pārvaldības loma valsts attīst...

Dienas komentārs

Vairāk Dienas komentārs


Latvijā

Vairāk Latvijā


Pasaulē

Vairāk Pasaulē