Latvijā autoceļu būvniecības jomā ir nepieciešams ilgtermiņa skatījums, otrdien intervijā Latvijas Televīzijas (LTV) raidījumam Rīta panorāma sacīja biedrības Latvijas ceļu būvētājs valdes priekšsēdētājs Andris Bērziņš.
Arī pievakarē ap plkst.16 Talsu apkārtnē, Ventspils šosejas (A10) posmā no Strazdes līdz Talsiem sniega un sniegputeņa dēļ ir kritiski slikti braukšanas apstākļi, informē Latvijas Valsts ceļi (LVC).
Līdzīgi kā ēku un dažādu
citu būvju celtniecības jomā,
kritiska situācija veidojas arī
autoceļu un tiltu būvniecībā.
Galvenais iemesls tam ir
Krievijas agresija Ukrainā un
tai sekojošās rietumvalstu
sankcijas Krievijai un Baltkrievijai.
VAS Latvijas valsts ceļi (LVC) jau šogad varētu izsludināt iepirkumus par autoceļu atjaunošanu 2021.gadā par kopējo summu 100 miljoni eiro, informēja Finanšu ministrija (FM).
VAS Latvijas autoceļu uzturētājs (LAU) valsts autoceļu ikdienas uzturēšanas darbos šogad desmit mēnešos ieguldījis 55,6 miljonus eiro, informēja LAU pārstāvis Juris Aksels Cīrulis.
No 2021.gada oktobra tiek plānots atvērt autoceļu ikdienas uzturēšanas tirgu un rīkot atklātu konkursu par valsts autoceļu ikdienas uzturēšanas darbu veikšanu, otrdien nolēma Ministru kabinets (MK).
Šī gada pirmajos sešos mēnešos VAS Latvijas autoceļu uzturētājs (LAU) valsts autoceļu ikdienas uzturēšanas darbus veicis 33,6 miljonu eiro apmērā, portālu Diena informē LAU.
Šķiet, vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrs Juris Pūce nolēmis turpināt konfrontāciju ar pašvaldībām, radot pamatu jauniem pārmetumiem no pašvaldību puses – šoreiz saistībā ar VARAM kūrēto investīciju programmu autoceļu attīstībai administratīvi teritoriālās reformas (ATR) kontekstā. Proti, pašvaldību pārstāvji uzsver, ka Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrija (VARAM) joprojām nav atklājusi, kurus autoceļus un kuros reģionos plāno remontēt, turklāt remontu plāna apspriešanā pašvaldības netiekot iesaistītas.