Kopš 1986. gada mākslinieka darbi regulāri tiek publicēti nozīmīgākajos ASV mākslas izdevumos, tādos kā „The New York Times”, „The New Yorker”, „The Atlantic Monthly”, „Rolling Stone”, „Wall Street Journal”, „The Los Angeles Times”. Laika posmā no 2000. līdz 2004. gadam Gerijs Beismens radīja un producēja animācijas filmu seriālu „Teacher’s Pet” – trīs „Emmy” balvu laureātu. Kopš 2004. gada mākslinieks veido dizainu kolekcionējamu rotaļlietu sērijai, kas piedzīvojusi lielu pieprasījumu pasaulē, un vislielāko atpazīstamību ir ieguvis kā starptautiskā bestsellera – spēles „Cranium” – vizuālās identitātes autors. Lekcijā Gerijs Beismens pētīs trauslo robežlīniju starp nekomerciālo un komerciālo mākslu, kas ir aktuāls jautājums mūsdienu globālajā pasaules telpā un radošajā ekonomikā. Mākslinieks radījis terminu „pervasive art” (visuresošā māksla), lai aprakstītu, kā profesionālu mākslinieku darbi funkcionē mākslas nozarē un ārpus tās robežām. Mākslinieku prasmes un izstrādātās idejas – dizains, attēli un tēli – ir nepieciešami, lai veiksmīgi piesaistītu auditoriju izklaides, atpūtas, modes, žurnālistikas un neskaitāmām citām industrijām. Veidojot izstādes mākslas galerijās un muzejos, mākslinieki nenoliedzami sniedz lielu ieguldījumu kultūras jomā aktīvas un piesātinātas sabiedrības veidošanā, taču tajā pašā laikā daudz mākslinieku piedalās populārās kultūras procesos. Gerijs Beismens piedāvā dalīties savās zināšanās un pieredzē, diskutējot par mākslas nozīmi plašā spektrā norišu – no izstādēm un pasākumiem līdz produktiem. Līdzās tehniskajām prasmēm, kuras mākslas studenti apgūst studiju laikā, Gerijs Beismens vēlas pievērst uzmanību arī konceptuālo un vizuālo ideju attīstībai, mākslinieka individuālajam rokrakstam. Kas atšķir vienu mākslinieku no cita? Kādu vēstījumu, stāstus un filozofiju mākslinieks var atklāt? Kā mākslinieks var sniegt savu ieguldījumu kultūrvides attīstībā?Studiju gados specializējoties komunikācijā, mākslinieks Gerijs Beismens nevainojami apguvis prasmi izstrādāt kodolīgus un efektīvus vizuālos tēlus, kas kalpojis par pamatu viņa panākumiem ilustrācijas jomā. Kopš 1986. gada mākslinieka darbi regulāri tiek publicēti nozīmīgākajos ASV mākslas izdevumos, tādos kā „The New York Times”, „The New Yorker”, „The Atlantic Monthly”, „Rolling Stone”, „Wall Street Journal”, „The Los Angeles Times”. Laika posmā no 2000. līdz 2004. gadam Gerijs Beismens, strādājot „Disney/ABC” televīzijas grupai, radīja un producēja animācijas filmu seriālu „Teacher’s Pet” – trīs „Emmy” balvu laureātu. Kopš 2004. gada mākslinieks veido dizainu kolekcionējamu rotaļlietu sērijai, kas piedzīvojusi lielu pieprasījumu pasaulē, un vislielāko atpazīstamību ir ieguvis kā starptautiskā bestsellera – spēles „Cranium” – vizuālās identitātes autors. Gerija Beismena radošā darbība karjeras gaitā ietvērusi arī izstādes un lekcijas, kas notikušas dažādās valstīs visā pasaulē. Ar izstādēm mākslinieks cita starpā viesojies Brazīlijā, Vācijā, Izraēlā, Itālijā, Krievijā, Taivānā, viņa darbi atrodami pastāvīgajās kolekcijās Vašingtonas Nacionālajā portretu galerijā, Mūsdienu mākslas muzejā Romā un citās nozīmīgās mūsdienu mākslas kolekcijās. Savukārt 25 gadu pieredze ļāvusi viņam par saviem darbiem un projektiem stāstīt neskaitāmās lekcijās, semināros un radošajās darbnīcās. Gerijs Beismens galvenokārt aplūko tādas tēmas kā vizuālās komunikācijas risinājumi, vienotas tematikas attīstība mākslinieka daiļradē, tēlu veidošana, portfolio izveide, starpdisciplinārs darbs dažādos medijos, kā arī sadarbības formas – darbs ar māksliniekiem, organizācijām, uzņēmumiem. Ieeja bezmaksas.
Gerija Beismena lekcija
Lekcijā Gerijs Beismens pētīs trauslo robežlīniju starp nekomerciālo un komerciālo mākslu, kas ir aktuāls jautājums mūsdienu globālajā pasaules telpā un radošajā ekonomikā.Studiju gados specializējoties komunikācijā, Gerijs Beismens nevainojami apguvis prasmi izstrādāt kodolīgus un efektīvus vizuālos tēlus, kas kalpojis par pamatu viņa panākumiem ilustrācijas jomā.
Uzmanību!
Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.