Mirdza Ķempe, Kurts Fridrihsons, Aleksandra Beļcova, Konrāds Ubāns un citi spoži Pēdējās izstādes varoņi parādās Jāņa Borga kultūrvēsturisku atmiņu caurstrāvotajā tekstā. Maija Rudovska atskatās uz "vasaras mākslas" tūrismu un dalās iespaidos par Cēsu mākslas festivālu un pop-up mākslas telpas jūrK notikumiem.
Kā bija fotografēt tirgū tolaik un kā ir tagad? Katrīna Teivāne-Korpa sarunājas ar Māru Brašmani, īpaši pievēršoties fotogrāfes tirgus uzņēmumu sērijai un izstādei kultūras telpā/ēdinātavā 371. Barbara Feslere piedāvā sarunu ar itāļu video mākslinieku Juri Ankarani.
Neatkarīgais kurators un rakstnieks Kriss Šārps stāsta par to, kā viņš redz mākslas mehānisma darbošanos šodienas kontekstā. Laine Kristberga apskata mākslinieka Ingmāra Usas darbus un analizē tos caur frīka koncepcijas prizmu.
Sērijā Mākslinieku portreti Santa Mičule iepazīstina ar Ievu Krauli un Raiti Hroloviču. Pirms negantnieks parādās – Pētera Bankovska eseja par eksorcismu, Helēnas Demakovas komentārs par amerikāņu mākslas vēsturnieces Eimijas Brizgelas monogrāfisko izdevumu Izspēlējot Austrumus. Performanču māksla Krievijā, Latvijā un Polijā kopš 1980. gada.
Rubrikā Tulkojumi. Mākslas kritika šoreiz Patrika Viljamsa un Loras Krismenas skaidrojošs ievads rakstu krājumam Koloniālais diskurss un postkoloniālā teorija. Hrestomātija.
Godinot izcilā mākslinieka piemiņu, numura vizuālajā pielikumā – Pētera Martinsona Mazā gaišā lauva. Plakāts tapis sadarbībā ar Daugavpils Marka Rotko mākslas centru.