Berlīnes Filharmonijas kamerzālē diriģenta Štefana Šuka vadībā to atskaņoja vācu soprāns Barbara Kinda, Hugo Distlera Berlīnes koris un Berlīnes kamersimfoniķi; Sidnejas Universitātes Lielajā Aulā – soprāns Belinda Montgomerija, Sidnejas kamerkoris, kamerorķestris Sydney Camerata un diriģets Pols Stenhoups; savukārt, Misūri štata lielākajā pilsētā Kanzassitijā, ASV, Vilidžas presbiterāņu baznīcā diriģenta Metjū Šeparda vadībā to atskaņoja soliste Esteli Gomeza, Te Deum kamerkoris un kamermūziķi.
Pēc Valsts Akadēmiskā kora Latvija pasūtinājuma un ar Valsts Kultūrkapitāla fonda atbalstu oratorija soprānam, jauktajam korim un stīgu orķestrim rakstīta speciāli 8. Starptautiskajam garīgās mūzikas festivālam. 2005. gada 27. augustā Sv. Pētera baznīcā Rīgā to pirmatskaņoja soprāns Kristīne Gailīte, Valsts Akadēmiskais koris Latvija, Liepājas simfoniskā orķestra stīgu grupa un diriģents Māris Sirmais. Desmit gadu laikā opuss atskaņots vairāk nekā 30 reizes un ticis ierakstīts divās ciešripās.
Pēc atskaņojuma Austrālijā klasiskās mūzikas žurnāla Limelight apskatnieks Klaivs Pedžets recenzijā raksta: "Opusa beidzamās lappuses neapšaubāmi bija emocionālā kulminācija. Pēc kora skanīgi dziedātā Tas Kungs ir augšāmcēlies! kvartets klusi vaicāja solistei: "Sieva, ko raudi? Ko tu meklē?" Soprāns Montgomerija atbildēja:"Kungs, kur tu Viņu esi licis?" Sekoja kora vairākkārt dziedātais "Mariam", kam atbalsojās soprāna pamazām attālinošais "Rabuni!". Ļoti aizkustinošs mirklis!"
Oratorija Kristus ciešanas un augšāmcelšanās ir evaņģēlijos paustā Lieldienu stāsta skatījums caur Marijas Magdalēnas personību. Darbā izmantoti teksti gan no renesanses komponista K. de Moralesa opusa Parce mihi, Domine, gan no Svētajiem Rakstiem un Ciešanu laika liturģijām.