III) rakstījis par dziedātājas, diriģenta Karela Marka Šišona un Latvijas Nacionālā simfoniskā orķestra koncertiem Bādenbādenē (4.III) un Vīnē (6.III). Recenzenti vairākos izdevumos arī dalījušies savos vērojumos, vēstot ka publika bija ekstāzē, un arī orķestrim saukts bravo par N.Rimska-Korsakova virtuozā simfoniskā opusa _Spāņu kapričo_ atskaņojumu.
"Ideālā spāniete nāk no Latvijas"– lasāms jau recenzijas virsrakstā laikrakstā Kultur (7.III). "Garanča ir unikāla parādība klasiskās mūzikas superzvaigžņu pasaulē, iemiesojot perfekciju, kāda citādi nemaz nebūtu iespējama: viņa apvieno lielu, ārkārtīgi skaistu balsi ar izsmalcinātu izpildījumu un nevainojamu tehniku, pasniedzot šo kokteili ar tādu eleganci, kāda piemīt tikai viņas inteliģentajai manierei," teikts recenzijā, īpaši slavējot brīvo žonglēšanu ar liesmojošu temperamentu un lepnu vēsumu.
"Arī pēc trim piedevām koncerta beigās, Elīna Garanča bija laimīga, smaidīga, brīnišķīga un perfekta līdz pat pēdējai notij." Tam piebalso arī visi pārējie preses izdevumi, kā, piemēram, Tiroler Tageszeitung (7.III), kur lasāms, ka "to var tikai Elīna Garanča: latviete ar vēsu ziloņkaula šarmu, kas raksturīgs ziemeļniekiem, dzied ugunīgo spāņu Habaneru, un visi ir laimīgi." Savukārt žurnāla Pamina Klassik Magazin (7.III) kritiķe Kristīne Gēringere atzīmējusi, ka aklās mātes pateicības ārijas izpildījums no Ponkjelli operas Džokonda atklājis citu Elīnas Garančas izteiksmīgā snieguma dimensiju – "dziļu piepildījumu caur ciešanām un pateicību, bez pārliekas emocionalitātes, tik vienkāršu, nesamākslotu, mierīgu un pārliecinošu."
Savukārt diriģents, E.Garančas dzīvesbiedrs "K.M.Šišons prata atrast ideālo orķestra skaņu un meistarīgā mijiedarbībā izcelt Garančas balss nianses. Tas bija izcils vakars, kurā LNSO kopā ar galveno diriģentu bija ne tikai izcils pavadītājs, bet arī lielisks ansamblis un solists, kas demonstrēja izcilu kvalitāti un enerģētiski uzlādēja orķestra darbos," vērtē Kultur.