"Cik spēcīgi tas pavirzītu demogrāfiju, par to grūti runāt, jo to jau nosaka arī daudzi citi apstākļi. Jautājums, kuras kompānijas atbalstīs un kuras būs pretimnākošas. Ideja ir laba, tas gan nav nekas jauns, jo tādas kartes darbojas arī citās valstīs – Ungārijā, Spānijā, Portugālē," stāstīja apvienības vadītājs.
"Arī agrāk padomju laikos tādas kartes bija daudzbērnu ģimenēm, un viņas varēja iepirkties kaut kādos specializētos veikalos. Līdz ar to tur bija atvieglojumi un kaut kas īpašs domāts," atminas L.Mucenieks.
"Ideja ir laba, bet cik daudz kompāniju atbalstīs šo karti un kas būs pretimnākoši? Iespējams, Rīgā šī karte vieglāk darbotos, Rīgā būtu vairāk pretimnākošu uzņēmēju, kur ir bagātāka vide, savukārt perifērijā diez vai viņa kaut kā īpaši darbosies. Ideja ir laba, bet kas to atbalstīs un dos kādas atlaides?" jautāja apvienības vadītājs.