Laika ziņas
Šodien
Skaidrs
Rīgā +24 °C
Skaidrs
Otrdiena, 24. septembris
Agris, Agrita

Meļņiks: Anekdote, ne diskusija par/pret dzelzceļu

Pievienot komentāru

0/1000 zīmes
Ieva
I
Klasisks piemērs par piebraucamo ceļu tēmu ir Dienvidu tilts, lai gan ne tas vien, un (es nedzīvoju ne Mārupē, ne Āgenskalnā) un man nav ne mazākās pārliecības, ka pārmaiņas pēc piebraucamos ceļus izveidos ērti.
Ieva
I
Viena problēma: pilsētas ir sabūvētas uz dažādas grunts, un Rīgas gadījumā tas gluži bazalts nav, savukārt Lamanšs ir jūras šaurums, nebis pilsēta.
Juris
J
Kretīni turpina dejot ap Rail Baltica projektu. Paskatījos JS kartē- no Imantas stacijas slaidā lokā uz lidostu ar dzelzceļa tuneli vai viaduktu pār Jūrmalas šoseju, nenojaucot NEVIENU māju. 20 minūtes no Rīgas stacijas ar pašreizējo elektrisko. Vilcienu sarakstu pieskaņojot RailBaltica. Tā dara Vācijā - abi vilcieni ir viena perona abās pusēs. Protams, ceļotāju čemodānu dēļ stipri derētu augstie peroni- kā no padomju laikiem Igaunijā, Krievijā...Bet tad nebūs 700 miljonu par tuneli zem Āgenskalna. un 20% no 700 milj. ir daudz...
Ieva
I
Jo garāki ceļi, jo lielāko otkati, lielākas iespējas pagarināt termiņus, palielināt cenas un tikt pie vēl lielākiem otkatiem.
  • 0
  • 0
Ezis UK
E
Laikam Juri mēs esam pārāk lieli optimisti,lai kāds Latvijā domātu valstiski ,nevis "kabatiski". Bet tie kas sapirka zemes "slepenajā"zonā ( vispār to taču var apskatīties zemesgrāmatu reģistrā,jo bija informācijas "sadale'') ,nebūs ar mieru zaudēt kompensācijas,jo pastarpināti tur būs ļoti daudzi pie varas esošie.
  • 0
  • 0
ES - PSRS
E
Ja valstij izdevīgi, iedzīvotājiem jāsaprot, jāupurējas un jāpaciešas.
burkans
b
Starp citu, tā humoristiskā bilde par šito dzelzceļu gar ārējo LV robežu sāk likties arvien prātīgāka - 2 zaķi ar 1 šāvienu: būs gan dzelzceļš, kam nebūs lielu pretenziju (pietam pierobežu zemes LV jau ir sākusi izpirkt), gan aizsargvalnis pret neadekvāto RU un visādiem robežpārkāpējiem. Man šāda doma patīk...
burkans
b
Jā, biedr Meļņik, tas tiešām būs Ķīnas mūris, tas tiešām sadalīs LV rietumos un austrumos. Tie, kas to ir gribējušu uzzināt, ir uzzinājuši, būs augsts uzbērums, sētas, daži tuneļi lielākiem ceļiem. Piemēram, konkrēti Baldones rajonā nebūs neviena papildus tuneļa meža zvēriem, būs tikai dažiem lielākiem ceļiem, mazos likvidēs, pārējais konkrēts Ķīnas mūris. Kāds ekonomiskais pamatojums ?- HVZ. Princips - ja kautko dod, davai ņemam. Vai tas vispār ir vajadzīgs - nav svarīgi, kāds jau pa vidu nopelnīs.
VSOP
V
Diemžēl Baldones dome (atšķirībā no Mārupes un Ķekavas) pazemīgi klusē, neraugoties uz to, ka RB pamattrase (tikko kā izdzemdētā A alternatīva) no teritorijas plānojumā pirms 10 gadiem iezīmētā transporta koridora ( B versija) ir novirzīta par dažiem km tuvāk novada centram un brutāli noslauka no zemes virsas vairākus desmitus viensētu īpašumus Stūru tuvumā, par tādu sīkumu kā ~300 vasarnīcas pat nerunājot.... Jāsecina, ka Baldones domē kāds laikam saodis to "labumu", ko nesīs dižais projekts, tāpēc galvu smiltīs.... Līdz šim gan neuzskatīju žurnālistu Meļņiku par pērkamu tabūnu, cerams, ka šamais emociju iespaidā vienkārši uzražojis haltūru; Vislielāko sašutumu jau raisa šī projekta uzspiešanas mehānisms - truli, augstprātīgi un nievājoši pret īpašniekiem, kuru Satversmē garantētās tiesības uz īpašumu, mājokli un dzīvi nepie-irstā vidē, nevienu nesatrauc.
  • 6
  • 0
starp citu
s
Jā, kur var iepazīties ar atbildēm uz visiem autora minētajiem jautājumiem un analīzi, kāpēc un arī kā būvēt? Vai tiešām vienīgais veids, kā "izbīdīt" cauri šo varbūt labi domāto, bet tomēr atbaidoši slikti vadīto projektu, ir nosaukt visus, kas no tā cietīs un tāpēc protestē, par tumsoņām?
Ezis UK
E
Tas ir komunistu princips ,ko gribu to daru ,pasakiet paldies ,ka vispār ar Jums ko runāju.
  • 2
  • 0
Māris
M
Izlasot rakstu saprotu, ka kārtējais nekompotentais žurnālists ir atrakstījies.... Mārupieši nav pret RB, bet ir pret kravas vilcieniem. Šis līkums tiek veidots, lai nevis brauktu pasažieri uz lidostu, bet lai dimdinātu kravas vilcieni!!!!!!!!!!
aha
a
Vedīs ogļu kravas uz lidostu!?
  • 4
  • 0
twilight
t
"kādas un cik daudz būs krustojumu vietu ar auto, gājēju vai veloceļiem, kāda būs aizsardzība pret trokšņiem, avārijām " un "prasīt pievedceļus, apvedceļus, kompensācijas vai ilgtermiņā regulārus maksājumus par apgrūtinājumu no projekta ieviesējiem" - šai info bija jānāk "pa priekšu" no projekta bīdītājiem, nevis iedzīvotājiem jālūdzas, lai izstāsta, kā būs. Starp citu, tik un tā neizstāstīja.
Ieva
I
Turklāt jautājums, vai pilsētbūvniecības smalkumos neizglītots cilvēks zinās, ko pieprasīt, ja, pēc visa spriežot, izglītotie nezina, ko būvē.
  • 2
  • 0
Mārupietis
M
Izskatās, ka PR iedarbināts. Meļņika kungs tajā skaitā, bez argumentiem, tikai aizspriedumi pret Mārupiešiem sociāli atbildīgiem iedzīvotajiem, uzņēmējiem un Mārupes domi. Varēja jau Dienas mēdiji iedot vienu litru degvielas vairāk, lai Meļņika kungs izbrauc uz vietu kur plānots dzelzceļa līnija. Būtu redzējis ainu arī dzīve, Polyplast ieguldījums vairāk kā 20 milj EUR., Mārupes dome - jauni asfaltēti ceļi, kas nodoti 2014. gada rudenī. Diez vai Mārupe ieguldītu naudu gan ceļos, gan ūdens apgādē utt. ja zinātu, ka tur plāno dzelzceļu . Būtu uzslavējis, ka pašvaldība neizsaimnieko naudu utt. Ja Meļņika kungs būtu painteresējis uzzinātu, ka šī nebija pirmā tikšanas. Jo viena jau bija ar uzņēmējiem, kur tika uzdoti konkrēti un ļoti profesionāli jautājumi, bet uz kuriem nespēja atbildēt, jo viņš jau tikai prezentē (Neils Balgalis) un pieraksta.. Jautājums, kurš ir profesionālis? Es, Jūs, Neils Balgalis.... Kā teica Mārupes uzņēmēju sniedziet pamatojumu, aprēķinus projektam, protams pamatotus?! Neskaidrības uzreiz pazudīs, jo uzņēmējs rēķināt māk.
Ezis UK
E
Bet kur ir problēma no Jūrmalas dzelceļa atzaru uz lidostu uztaisīt 2-3 km kaut pa tuneli vai pa gaisu?Kurš izdomājis ka no ātrvilciena trases jātaisa atzaru ,kur bremzēšanas ceļš ir garāks par pievadceļu?
  • 3
  • 0
Igors
I
Grūti nepiekrist – līdz šim mēs esam bijuši ļoti nadzīgi uz visu kopējo sūri grūti celtā un veidotā postīšanu tiklīdz kādi ļautiņi sajūt naudas smaku un iespēju to dabūt savās kabatās.
  • 8
  • 1
nu nu
n
meļņik, ak tad metro zem pilsētām būvējot un nekas? un ka pirms gadiem 4 ķelnē tieši dēļ metro būvniecības iebruka mājas, gāja bojā cilvēki un tika izpostīts pilsētas arhīvs nekas nav dzirdēts? piedod, pie tā, kā pie mums būvē, es arī negribētu, lai SBRE vai kāds cits kantoris rokas zem manas mājas, ar zolitūdi un lielisko stradiņu jaunbūvi pilnīgi pietiek. savukārt par mārupi - cilvēki iebilst, jo tur ne tikai troksnis būs, bet taisās nojaukt virkni nāju, jaunceltnes tai skaitā. tu gribētu, lai tavu māju nojauc nākamības vārdā, bet kompensāciju samaksā neatbilstošu tirgus cenai?
:)
:
Laikam esmu palaidis garām, bet vai tas ka šo dzelzceļu būvēs ir 100% skaidrs, un tagad tikai notiek diskusijas par labāko vietu?
bs
b
Man šis rb riebjas nevis dēļ Mārupes,bet tādēļ,ka uzskatu to par kārtējo tizlo korupcijas perēkli,kas uzguls uz tautas pleciem.Ja šim projektam būtu ekonomisks pamatojums,tad varēja daļēji piesaistīt privāto investoru,bet tagad kabatas uzblīdīs pie varas esošajiem kangariem,par ko vēlāk maksāsim visi.
kurmis
k
satiksmes ministrija nav paskaidrojusi, kā uzturēs 2 platumu dzelzceļa tīklu LV. Daudz kur jau tagad vilciens vairs nebrauc. Vagonus iepirkt nemākam. Ja mums nav iespēju noslogot savu reģionālo dzelzceļu, kur radīsies šie ātrgaitas braucēji it sevišķi uz lidostu RĪGA, par ko viss šis tracis ir.Neviens nav teicis nē- pamattatrasei.
  • 0
  • 0
ulzha
u
> Igors - interesanti, *kāpēc* pasaulē var atrast visu to? Pateikšu priekšā - lielā mērā tāpēc, ka tur saprot, ka attīstībai kaut kas arī *jādod*, piem., jādod atbalsts infrastruktūras būvēm! nevis tikai jāprasa "darbs, skolas, bērnudārzi" tukšā vietā!
  • 0
  • 1
Igors
I
Es mārupiešus saprotu – grūti iedomāties , kādu labumu šis projekts nesīs lielākajai daļai Latvijas iedzīvotāju. Līdz šim daudzi projekti un reformas ir nesušas labumu vien nelielai saujiņai ļaužu , pārējie ir tikai zaudējuši darbu , savu ierasto dzīves vidi ( darbs , skolas , bērnudārzi un c. ) un drošību par nākotni. Rezultātā cilvēki atstāj savas mājas un dodas pasaulē , kur viņi var atrast visu to , ko dzimtenē zaudējuši.
  • 9
  • 4
bs
b
Kad tie,kas ağitē par šo projektu un ziedo Vienotībai vāks naudu bankās projekta realizācijai,tad es b
  • 4
  • 2
acis
a
SIA ELLE kas veic publisko apsprišanu pazīstama ar līdzīgiem neveiksmīgiem projektiem HES STAICELĒ UZ SALACAS CELULOZES RŪPNĪCAS OZOLSALĀ UZ DAUGAVAS tā kā nav ko brīnīties par tās kapacitāti un angļu novilktās projekta trases atstrādāšanu!
Senais
S
Sākt vajadzētu ar skaidrojumu jautājumam - Kāpēc? , Kā, atstājot pēc tam
Ezis UK
E
Vārds vietā,cik liela plūsma paredzēta būtu galvenais,ja varētu mašīnu uzkraut un līdz kaut Berlīnei aizvest ,atd arī es pietektos,kā regulārs pasažieris un daudzi UK dzivojošie.Ja tikai "cemodāns"un sēdi tad labāk lidoju,vai prāmi.Pašlaik Latvijā apspriež kaut kādas dekoratīvas uzšuves,bet nav runa par apģērbu kopumā. Dzelzceļš Latvijā joprojām ir PSRS līmeni 10-15 minūtes jāgaida parbrauktuvēs un pārbrauktuves likvidētās netiek atjaunotas. UK augstākasi 60 s un vilciens palido garām ,pēc 5 sekundēm atveras barjeras,tā ir norma,kuras nav Latvijā.
  • 1
  • 0
esiet tak reāli
e
Rail baltik faniem ieteiktu iepazīties ar ši projekta mpamatot'bas dokumentu kas rakstīts uz nepatiesiem faktiem un neiespējamām nākotnes prognozēm. Palasiet paši un sapratīsiet ka ekonmiskie ieguvumi Latvijai nekādi bet izdevumi šī nevajadzīgā dzelzceļa uzturēšanai milzīgi.
  • 10
  • 3

Uzmanību!

Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.

Seko mums

Seko līdzi portāla Diena.lv jaunākajām ziņām arī sociālajos tīklos!

Ziņas e-pastā

Saņem Diena.lv aktuālās ziņas e-pastā!

LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS

Vairāk LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS


Aktuāli

Drošība – aktualitāte Eiropā

Aizvadītajā nedēļā Strasbūrā noritēja Eiropas Parlamenta (EP) pirmā šī rudens sesija, un līdz ar to darbu ar pilnu jaudu ir sācis jūnijā ievēlētais EP sastāvs.

Dienas komentārs

Vairāk Dienas komentārs


Latvijā

Vairāk Latvijā


Pasaulē

Vairāk Pasaulē