Kvalitātes kategorijā “Mēness aptieka” jau vairāk nekā piecus gadus saglabā pirmo pozīciju, šogad to sasniedzot ar īpašu kāpumu. Savukārt zīmola izdevīguma kategorijā, salīdzinot ar pērno gadu, “Mēness aptiekas” rādītājos ir straujš kāpums gandrīz par 10%. Tādējādi iedzīvotāji “Mēness aptieku” ir atzinuši ne vien par kvalitatīvāko un mīlētāko aptieku zīmolu, bet arī par vienu no pieejamākajiem un patērētājiem cenu ziņā draudzīgākajiem.
“Esam bezgala pateicīgi mūsu klientiem par tik augstu novērtējumu. Šādā brīdī mēs vēl jo vairāk apzināmies, cik nozīmīga iedzīvotājiem Latvijā ir katra farmaceita konsultācija, katra medikamenta vai cita aptiekas produkta pasūtījums un piegāde, katrs ērti veikts pirkums. Par šo veikumu īpašs paldies visiem mūsu darbiniekiem, kas, sekojot uzņēmuma vērtībām, rūpējas par iedzīvotāju veselību Latvijā un ik dienu strādā, nodrošinot augstu pakalpojumu kvalitāti un izdevīgumu. Saņemot šī gada pētījuma rezultātus, esam īpaši pacilāti, jo panākumi nozares kopainā ļauj mums izvērtēt paveikto un plānot tālāko, paredzot turpināt mūsdienīgi atjaunot aptiekas, piedāvāt jaunas tālākizglītības iespējas mūsu farmaceitiem, kā arī risinājumus iedzīvotājiem, lai aptiekas pakalpojumi būtu vēl drošāki un ērtāk sasniedzami katram,” uzsver “Mēness aptiekas” valdes priekšsēdētāja Vilma Druliene.
““Mēness aptieka” ar saviem pakalpojumiem vairāk nekā 240 aptiekās visā Latvijā iedzīvotājiem vienmēr ir blakus. Klienti to ir augstu novērtējuši, izceļot mūsu pakalpojumu kvalitāti un izdevīgumu. “Mēness aptiekas” atbildīgā nostāja sabiedrībā izpaužas, atbalstot Latvijas Paralimpisko komiteju, bērnu un jauniešu parasporta attīstību Latvijā, iekļaujošā maratona kustību, Latvijas seniorus ar izdevīgiem piedāvājumiem un esot ērti sasniedzamiem katram iedzīvotājam viņa veselības vajadzībām un labbūtībai. Esam pateicīgi, ka patiku kopumā zīmolam izrādījuši 44,3% aptaujāto, un tas labākais rādītājs citu nozares uzņēmumu vidū,” sasniegto komentē “Mēness aptiekas” mārketinga un ilgtspējas vadītāja Viktorija Gulbe.
"Brand Capital" patlaban ir Baltijā plašākais zīmolu un dzīvesstila pētījums. Tā pirmsākumi meklējami 2004. gadā "Latvijas Zīmolu topa" izveidē, bet kopš 2013. gada pētījums tiek veikts arī Lietuvā un Igaunijā. Nodrošinot datu reprezentativitāti, pētījumu veic "Norstat", kas ir viens no vadošajiem un lielākajiem tirgus izpētes datu vācējiem Eiropā. 2024. gadā "Brand Capital" pētījumā apkopoti dati par aptuveni 600 zīmoliem, aptaujājot vairāk nekā 3000 Baltijas valstu iedzīvotāju, kuri atbildēja uz teju 300 jautājumiem par dzīvesstilu un attieksmi pret zīmoliem.
Pilna informācija par pētījumu: https://balticbrands.eu