Laika ziņas
Šodien
Apmācies
Rīgā +4 °C
Apmācies
Sestdiena, 28. decembris
Inga, Irvita, Ivita, Ingeborga

LDz šefs: Alternatīva Krievijas kravām varētu būt Ķīnas kravas

Pievienot komentāru

0/1000 zīmes
Reksis
R
Ļoti veselīga doma. Kaut kā nav dzirdēts ka Ķīna ar militāru spēku taisītos aizstāvēt ķīniešvalodīgos visā pasaulē. Man aiz žoga jau otro gadu dzīvo tie ķīnieši par kuriem te kādu laiciņu atpakaļ rakstīja visi masu mediji , "Playboy"ieskaitot. Jā tā ir cita mentalitāte, bet viņi mani vismaz nemāca, kā ždanok, gapoņenko,kravcov, linderman utt. veidīgie fašista Putina uzdevumā, kā man dzivot manā zemē.
T
T
To vien mākat kā Krieviju aptaisīt,bet vinjiem ir daudz labāki pašu būvēti tālstatiksmes vilcieni,kā arī аероекспресс noslēdza līgumu ar Stadler Rail par 26 divstāvu vilcienu piegādi,kas kursēs ar 15 min.intervālu no abām lielākajām lidostām uz centru. Bet mūsu dauni/kaitnieki tikai izsaimnieko naudu,pērk sev kosmiski dārgus auto,dzīvo kā Janukoviči,un par savām aktivitātēm atbildību nenes.
T
T
Vilcienu kvalitāte kā Indijā,bet pats ar 70000€ vērtu mersi braukā.Kā tā.Par ko algu sanjem?Ja esat tik stulbi,ka pat nejēdzat līgumu par vagonu iegādi noslēgt,tad ejat par krāvējiem uz Maximu strādāt,viltīgā valsts izzadzēju banda.
Tikle
T
Ka tik sis nav karteja muldesana, lai nierobezoti cinovnieki zagtu un pilditu savas alkatigas rikles/ tas fakts vien, ak latviasj kugnieciba strada zaglis barmenis Karlsi Leiskalns ir signals ka tur noteikti notiek laupisna, zaglsana, banditismis, jo K.lesikalns ir LC un TP zaglu bandas viens no galvenajiem banditiem.
Balodis
B
Johaidi, cik ģeniāls atklājums! Tiešām šefs būs ilgi domājis, lai pie tādiem secinājumiem nokļūtu! :)
Magonim
M
ir jāstrādā un jāmeklē brīvajā tirgū,lai pēc kāda laika paceļot algu,sabiedrībai varētu dot atskaites par savu darbu.
Risinājumi jāmeklē jubkurā gadijumā
R
Uzņēmējdarbība tikai cieš nepareizas politiskās stratēģijas dēļ,jūs jau nemaz nezinat,cik daudz zaudē finansiāli Krievija savas agresīvi tuvredzīgās politikas dēļ.Uzņēmējdarbībā nav ne nacionālā,ne reliģiskā pārliecība ut.t.Uzņēmējdarbībā jāatmet viss tas,kas traucē brīvajam tirgum.Pieņemsim ja es ,kā uzņēmējs nenosūtu savu preci kaut kādu politiskās,reliģiskās,pārliecības dēļ-es ciešu zaudi,lūk uzņēmējdarbību var tāpēc uzskatīt par kosmopolītu.
Gudrais un viedais lesejs
G
savukart alternative Kinas kravam bus gona laba Vjetnama, Taizeme un Kambodza, varbut pat Filipinas vot ta
dadzis LDz priekšniekam Uģim Magoni
d
vai ta ir taisniba ko nokluse, ka Krievija ir pacelusi Dzelzcela tarifus izvedmuitai uz Baltijas valstim ar merki attistit Sanktpeterburgas ostas terminalus, cauk kuru jau veirakas reizes zemakas cenas del ir izdevigi partraukt Tranzitu caur Baltijas balstim ???
dadiz
d
LDz priekšnieks Uģis Magonis ir maigi izsakoties naivs cilveks. Krievi isu laiku atpakal parakstija sadarbibas ligumu ar Kinu par vismaz 448 miljardiem ! Tas sevi paredz svstarpeju celu izbuve, kas nekada sakara neskars Latvijas teritoriju. Melnas Juras ostas, tilti un tuneli uz Eiropu apkart Baltijai , Polijai u.t.t. Sad tad ir verts papetit citu valstu politisko aktivitati un nakotnes planus...
Loģistika vienkārša
L
Pacels Krievija dzelzceļa pakalpojumu cenas un nebūs vairs izdevīgi ripināt konteinerus uz Latviju. 2. Ķīna pati Krimā cels ostu, liekas ka ieguldīs 3 000 000 000 usd tur arī var izvietot savu termināļus, ja atklās Ziemeļu ceļu, tad konteinerus nav izdevīgi vest apkārt Skandināvijai un Latvijā izkraut, ja izkraus Krievijā, tur atkal Krievijas dzelzceļš ar saviem tarifiem noregulēs visu. Starp Latviju un Ķīnu atrodas Krievija un tā vienmēr varēs regulēt kravu plūsmu, pacelt tarifus, remontēt tiltus, remontēt dzelzceļa līnijas utt, galu galā Ziemeļu ceļa kravas var savākt Somija.... . Ar kaimiņiem labāk sadzīvot un it sevišķi ar ļoti bagātiem.
Zaratustra
Z
KUR IR LĪGUMS??? Tāda līmeņa vadītajam vajadzētu nakt klajā ar konkrtētiem faktiem nevis nākotnes plāniem…
Tukšmucāns
T
redzu šamējo Magoņpriekšnieku roķeles berzējot pie jebkura režīma. Konjunktūrists īstākais.
hmm
h
Viss jau būtu jauki, bet Ķiņas kravu ienākšana Latvijā ir tieši saistita ar Krievijas dzelzceļa sistēmu un attiecigi arī Krievijas politisko labvēlību to nebremzēt. Nešķiet, ka kinieši būtu tik aptrakuši, lai riskētu, ņemot vēra, ka vinīē'm ir daudzas citas alternativas.
Dens
D
Atkal tukši spriedelējumi, kā būtu, ja būtu. Mēs nevaram Krieviju tā vienkārši izsvītrot no kartes un aizmirst, ja uz papīra to vēl var izdarīt, tad dabā gan nē, un tā vienmēr būs mūsu kaimiņvalsts, tādēļ nevajadzētu darīt neko nepārdomāti. Režīmi un valdības mainās, kā pie mums, tā arī Krievijā, un arī Putina režīms nebūs mūžīgs.
Pens
P
Ja tev maksātu kā viņas, domā, tu tikpat tukši nemuldētu. Alga tak ripo. strādā tas dzelzceļš vai ne.
  • 2
  • 2

Uzmanību!

Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.

Seko mums

Seko līdzi portāla Diena.lv jaunākajām ziņām arī sociālajos tīklos!

Ziņas e-pastā

Saņem Diena.lv aktuālās ziņas e-pastā!

LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS

Vairāk LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS


Aktuāli


Dienas komentārs

Vairāk Dienas komentārs


Latvijā

Vairāk Latvijā


Pasaulē

Vairāk Pasaulē