Laika ziņas
Šodien
Migla
Ceturtdiena, 26. decembris
Megija, Dainuvīte, Gija

Silenieks: Velosipēdistiem karš ir nevis ar autobraucējiem, bet gājējiem

Pievienot komentāru

0/1000 zīmes
a
a
Lai velosipeedists piekarina tumbinjas un speelee muuziku. Tad gaajeejs dzirdees un paguus paiet malaa.
Ikdiena
I
ir tāda, ka velosipēd. jāpalasa ceļu satiksmes noteikumi, kur rakstīts, ka velosipēd. NAV gājējs un NEDRĪKST šķērsot krustojumu kopā ar gājējiem nenokāpjot no velosip. ! Gribētos vienreiz notriekt tādu, un, tad varbūt radīsies sapratne par elementārām lietām. Nekāda kara nav, tikai pieklājību pret citiem satiksmes dalībniekiem gan gribētos sagaidīt lielāku.
!
!
Nav Rīgā vieta velopēdistiem, kamēr nav piemērota infrastruktūra-drauds sev un citiem. Ntās reizes uz trotuāra nācies "ciest" no tiem jefiņiem, bet visvairāk kretinē tie, kuri brauc pa brauktuvi, kaut gan blakus ir veloceliņš!
!
!
LV diemžēl cilvēki viens otru neciena-uzkāp uz sava velopēda un ir baigie kingi-brauc, kur un kā grib-noteikumi tikai autovadītājiem un gājējiem, bet ala zaļi domājošiem jau jūra līdz ceļiem...
  • 1
  • 2
bricis
b
no vellapēdējiem jāsāk piedzīt nodoklis par ceļu izmantošanu, nav ko mīties uz autoīpašnieku rēķina!
pūcītis
p
Ja par manu auto moterizētā transporta gada nodeva ir Eur 50, tad par velo salīdzinot abu transporta vienību svaru butu jāmaksa 0,5 Eur gadā. Kā populistiska tēze skan labi, bet kā reāla transporta nodeva - aburds!!!
  • 2
  • 0
nikns lauku ōpaps
n
Paskatieties uz to Rīgas miesta zosi fotogrāfijā. Aizņem ietves lielāko daļu, jo stumjas pa vidu. Pilnīgs tumši krāsotas bārbijas egoisms.
aa
a
Domāju ka riteņbraucējiem ir jāciena gājēji nevar taču braucot garām traukties ar lielu ātrumu,sevišķi tā rīkojas jaunieši.Jāmēģina atrast veidu kā to pasniekt- tad jau vis būs labi,braucu jau daudzus gadus bez problēmām.
Iuze
I
Pilnīgi piekrītu šim te - "diemžēl velo infrastruktūru visā Latvijā turpina būvēt tieši uz gājēju rēķina - ar līniju sadalot ietvi divās daļās un nosaucot to par gājēju un riteņbraucēju celiņu" - gājējiem paliek vien šaura taciņa un riteņbraucēji ir spiesti manevrēt starp gājējiem, kuriem vietas uz "taciņas" nepietiek. No tā arī rodas neiecietība un nepatika vienam pret otru. RD ļoti labi māk uzturēt saspīlējumu starp da jebko, lai arī, iespējams, neapzināti...
mersedea vaditajs
m
notiek nabagu lobesana. kurs sevi cienoss braus ar riteni, ka bomzis.
carbon
c
Vai zini cik maksā labs velo ar oglekļa škiedras rāmi un kvalitatīviem pričendāļiem??? Tādu pat vidusmēra rīdzinieks nevar atļauties... Tavs vecais izrūsējušais mersis ir vakardiena!!!
  • 1
  • 0
tirgzinis
t
Pamuļķīt, Rīgā daudz velovadītāju, kam veļļuks cenā dārgāks par šrota Mersedes-Benz.
  • 5
  • 0
Ieva
I
Ja viņi izveidos joslas uz brauktuvēm, brīnišķīgi! Jo centrā vispār vajadzētu ļaut kursēt tikai sabiedriskajam transportam, spectransportam, un tiem, kas ved mašīnās mazus bērnus vai slimus cilvēkus, kuriem ar sabiedrisko vai kājām pārvietoties būtu grūti.
Ieva
I
Interesanti, par ko mīnuss? Par to, ka centrā vajadzētu ierobežot automašīnu kustību, vai par to, ka sīkos sabiedriskajā transportā kulturālā publika var iznest ārā pa durvīm, un svaigi operētam pārvietoties ar sabiedrisko transportu..... Bet pārējie var mierīgi iztikt ar sabiedrisko vai kājām, ieskaitot ministrus un deputātus.
  • 3
  • 1
Daudzi velosipēdisti
D
neprot izvēlēties ietvei piemērotu ātrumu un nav spējīgi apstāties vai izvairīties no sadursmes, kad uz ietves no pagalma iznāk gājēji.
Tā gan
T
Pēc nodarbībām sporta zālē cilvēki iet dušā un pārģērbjas. Neticu, ka visiem velobraucējiem birojos pirms darba ir iespēja ieiet dušā un pārģērbties. Un kolēģiem visu dienu jāelpo sviedru smaka...
crow
c
bet padomājiet, kas tad ir bīstamāk - kamikadze uz velosipēda vai ar BMW?
stingrā mamma
s
Lai cik pusdulli nebūtu bemberisti, tomēr ar BMW pa ietvi brauc mazāk, kaut gan -- ir redzēti, pat Centrā, Tērbatas un Stabu krustojumā. Velobraucēji uz ietves ir reāls drauds, turklāt saukt viņus pie atbildības ir grūtāk, viņi paši to zina un tādēļ bezpreģels jau ir pārāk masveidīgs. Un nekaunīgākajiem velobraucējiem derētu atcerēties, ka, viņiem pa trotuāru braucot, dzinkstināt zvaniņu ir CSN pārkāpums, -- likumi atļauj ar velosipēdu braukt, ja velo netraucē gājējus, a skaņu sugnāla lietošana jau ir tīšs gājēju truacējums. Turklāt jēgas nekādas, -- kur garantija, ka gājējs paies nst tieši tai virzienā, kā iedomājies velopilots?!
  • 5
  • 1
diena
d
Es esmu, gan autobraucējs, gan velobraucējs, gan kājāmgājējs, analizējot visas pozīcijas viennozīmīgi vislielākie kretīni, kas vismazāk ievēro kaut kādus noteikumus ir riteņbraucēji un papildus vēl čīkst kaut ko
Pedālis
P
Tas acīmredzot vispārējs fenomens - arī Vācijā tā ir vislecīgākā satiksmes dalībnieku daļa; vismaz manā miestā.
  • 0
  • 0
Sīmanis
S
Pilnībā Jums piekrītu! Interesanti vēl būtu uzzināt, kāpēc cilvēks, uzkāpis uz velosipēda, kļūst nekontrolējams, pustraks?
  • 5
  • 1
Sīmanis
S
Latvijā cilvēki vēl nav gatavi (un vai vispār spēj būt gatavi) braukt ar velosipēdiem. Ja visa pilsēta nav pārklāta ar veloceliņiem, tad nav jēgas te popularizēt braukšanu ar velosipēdiem. Uzkāpis uz velosipēda, Latvijas iedzīvotājs brauc kā tāds trakais, nevērojot neko. Brauc lielā ātrumā pa ietvēm - vispārpildītākām ar gājējiem Marijas, Brīvības ielās, piemēram. Tagad, uz ietves gājējam atrodoties, jāskatās uz visām pusēm, lai viņu nenotriektu velosipēdists. Uzskatu, ka braukt pa ietvēm jāaizliedz kategoriski!
zjuskins - velobraucējs
z
cien. komentētāji, izklausās, ka visvairāk jūs gribat, lai mēs nebraucam vispār. skaudība?

Uzmanību!

Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.

Seko mums

Seko līdzi portāla Diena.lv jaunākajām ziņām arī sociālajos tīklos!

Ziņas e-pastā

Saņem Diena.lv aktuālās ziņas e-pastā!

LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS

Vairāk LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS


Aktuāli


Dienas komentārs

Vairāk Dienas komentārs


Latvijā

Vairāk Latvijā


Pasaulē

Vairāk Pasaulē