Cučija visplašāk pazīstama ar rokas gleznojuma keramikas darbiem. Tajos redzami seksuāli motīvi, kuros viņa pēta teritoriju starp sirreālistisko un ierasto, kā arī neveiklo savādību, kas to pavada. Šīs skulptūras visbiežāk iegūst reālistisku priekšmetu formas, piemēram, ceļojumu somas, apakšveļas, zobu sukas vai miniatūru, ar ikdienas rīkiem un priekšmetiem piekrautu interjeru modeļus, kuros izvietotas mizanscēnas ar cilvēku – reizēm arī dzīvnieku – socializēšanos, kāpelēšanu un mazgāšanos, paralēli nododoties pāru vai grupveida dzimumsakariem.
Palienējot stāstus no dzīves pieredzes un saziņas ar citiem māksliniekiem un draugiem, kā arī tādus, kas pārcelti no televīzijas šoviem un populārās kultūras, Cučija pievēršas kiča subversijai un komforta zonas robežu paplašināšanai. Maskējoties aiz rotaļīguma un šķietami visnevainīgākajām parādībām, Cučijas darbi aplūko pārrāvumu, kas pastāv starp personīgo un publisko pasauli, pievēršoties mūsdienu attiecību un dominējošo tradicionāli patriarhālo struktūru spriedzei.
Kim? ekspozīcijā iekļauta keramikas darbu izlase – gan iepriekš radīti, gan jauni darbi, kurus māksliniece veidojusi Londonas un Rīgas keramikas darbnīcās. Izstādē skatāma arī māksliniecei tuvas radošas personas, atzītā modes fotogrāfa Bena Tomsa režisēta īsfilma Sahāra, kas piedāvā alternatīvu vidi tēlnieciskajiem darbiem un plašāk izvērš mākslinieces rūpju objektiem raksturīgos uzvedības modeļus.
Filmas gaitā pāris, kuru atveido Cučija pati kopā ar padzīvojošu vīrieti, sludinājumu portālā Craigslist salīgtu porno talantu, lēta izskata izīrējamā Lasvegasas mājā veic parastas, reizē vienmuļas ikdienas darbības. Imitējot tipiska pāra sadzīvi, viņi ar visām drēbēm lec baseinā, lai atvēsinātos, pārspīlēti žestikulējot strīdas par dzimumu lomām, apspriež mīļākās filmas un vakariņu plānus, pamazām nonākot pie sakāpināta fināla ar uzspīlēti dramatisku leļļu spēli. Sākotnēji bijusi tā, kuru šajā problemātiskajā savienībā partneris burtiski rausta aiz auklām, Cučijai līdzīgā lelle noslēdz etīdi, nogāžot savu meistaru no kājām un aizvelkot viņu ārpus skata uz kādu tumšāku stūri.
Brīdinājums: daži no izstādē redzamajiem darbiem ietver pieaugušajiem domātus attēlus.
Kuratore: Zane Onckule