Gailītis. Viņa darbos jaucas tādu komponistu kā Mortona Feldmana un Alvina Lūsiera šķietamā vienkāršība un sastingušā laika sajūta ar rokmūzikas fiziskumu, kas ir palēnināts un reducēts “līdz kaulam”, abstrahēts un aizvietots ar tīru signālu.Ambarči eksperimenti ģitāras abstrakcijā un tā dēvētajās izvērstajās ģitārspēles tehnikās pēdējā desmitgadē ir rezultējuši individuālā un vienreizējā skaņu pasaulē, kas ietver plašu paleti instrumentu un izjūtu. Pēdējos albumos kā “Grapes From The Estate” un “In The Pendulum's Embrace”, Ambarči ir izmantojis stikla harmoniku, stīgu instrumentus, zvanus, klavieres, bungas un perkusijas, radot smalkas un vieglas tekstūras, kas eksistē līdzās dziļiem un sienas tricinošiem basa toņiem, ko rada viņa ģitāra. Ambarči ir sadarbojies ar Fenezu, Otomo Jošihidi, Keidži Haino, Džonu Zornu, Filu Nibloku, Deivu Grolu, Damo Suzuki, Džimu O'Rurku, Merzbow, Kītu Rovu un citiem ievērojamiem mūzikas novatoriem. Kopš 2004.gada Ambarki visvairāk ir sadarbojies ar amerikāņu avangarda metāla grupu Sunn O))), piedaloties vairākos viņu ierakstos, sākot ar 2005.gada albumu “Black One” un, ieskaitot pēdējo, visaugstāk vērtēto “Monoliths & Dimensions”. Ambarči ierakstus izdod izdevniecībās Touch, Southern Lord, Table of Elements un Tzadik.Biļetes iepriekšpārdošanā Ls 5, pie ieejas – Ls 7. Biļetes var iegādāties Biļešu Servisa tirdzniecības vietās. Informācija: www.orenambarchi.com, www.skanumezs.lv
Pirmdien Rīgā uzstāsies austrāliešu ģitārists Orens Ambarči
30.novembrī plkst.20.30 Anglikāņu baznīcā “Skaņu meža” koncertsērijā “Eksperimentālā mūzika sakrālajā telpā” uzstāsies ievērojamais austrāliešu eksperimentālais ģitārists Orens Ambarči, informē koncerta organizatoru pārstāvis Viestarts Gailītis.Ambarči skaņdarbi ir atturīgi un intensīvi, tapuši plaisās starp dažādām skolām – moderno elektroniku, improvizāciju un minimālismu; klusinātu un introspektīvu dziesmu tradīciju, atklāj V.
Uzmanību!
Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.