"Kopumā prognozējam, ka šovasar nebūs vērojamas būtiskas produkcijas pārdošanas apmēru izmaiņas salīdzinājumā ar pagājušo gadu," sacīja Panteli. Viņš atzina, ka saskaņā ar dabas pētnieku izteikumiem vasara varētu būt diezgan vēsa un tas noteikti būtiski ietekmēs alus pārdošanas rādītājus.
Tomēr, ņemot vērā, ka Jāņu laikā būs daudz brīvdienu, sagaidāms liels alus noiets jūnijā, uzsvēra Panteli un atgādināja, ka vasaras saulgriežu laikā alus nozare vidēji realizē 10% no visa gada apmēra.
"Aldara" pārstāvis prognozēja, ka, visticamāk, strauji nemainīsies arī patērētāju izvēles paradumi, saglabājoties tendencei, ka patēriņā dominē zemāko cenu segmenta produkti.
Uzņēmums "Aldaris" ir dibināts 1865.gadā un ir lielākā alus darītava Latvijā, kā arī viena no lielākajām Baltijas valstīs. "Aldaris" ir "Carlsberg Grupas" uzņēmums. "Aldara" produktu portfelī ir aptuveni 50 dažādu dzērienu, kas pārstāv piecas grupas - alu, dzeramo ūdeni, alkoholiskos kokteiļus, bezalkoholiskos dzērienus un enerģijas dzērienus.
"Aldaris" pērn strādāja ar 37,9 miljonu latu apgrozījumu, kas ir par 4% vairāk nekā 2008.gadā, savukārt uzņēmuma peļņa pērn samazinājās 2,3 reizes un bija 1,43 miljoni latu.