Šovu zvaigznes Kimas Kardašjanas apģērbu zīmolam Skims sadarbojoties ar augstās modes namu Dolce & Gabbana, tapusi interesanta tērpu kolekcija, bet ievērības cienīga ir arī projekta reklāmas kampaņa retro kino stilā. Tajā apvienota Skims un D&G raksturīgā estētika – dominējošā tēma ir dolce vita, sievišķīgas formas, pieguļoši tērpi un smalki, caurspīdīgi audumi. Protams, klātesošs ir arī aktuālais un D&G raksturīgais leoparda raksts. Kardašjana medijam Harper’s Bazaar šo sadarbību raksturo kā ikonisku un teic, ka, viņasprāt, ir izdevies priekšstatu par Skims formējošo veļu pacelt jaunā līmenī, parādot, ka tā var būt ne tikai funkcionāla, bet arī skaista.
Šoreiz viņa nav pieaicinājusi viesmodeles slavenības, kā bieži mēdz darīt, bet reklāmas foto redzama pati kopā ar māsu Kortniju Kardašjanu.