Kārlis ir neparasts skolotājs. Nedaudz izspūris, ģērbies tipiskā casual džemperī, kājās kedas – ja Kultūru vidusskolas gaitenī viņam uzskrietu virsū starpbrīža laikā, visticamāk, paietu garām, nenojaušot, ka šis blondais puisis ir TAS skolotājs, ar kuru man norunāta tikšanās.
Viņam ir tikai 25, bet atbildības un apzinīguma vairāk, nekā dažam labam ar divreiz lielāku gadu skaitu. Kultūru vidusskolā jaunienācējs, Kārlis ir fizikas un ģeogrāfijas pasniedzējs un audzinātājs 28 desmitās klases jauniešiem. Šobrīd viņam ir vairāki izaicinājumi. Pirmkārt, pierādīt sevi kā klases audzinātāju. Otrkārt – panākt, lai skolēni saprot, ka ģeogrāfija un fizika nav tikai iezubrīti fakti, bet gan viss interesantais, kas ir mums apkārt. Un viņam ir savas metodes, kā to panākt.
Kāpēc tradicionālā skološanas metode pēc principa „ielikt ar karoti mutē” ir mazāk ilgtspējīga un kādi ir reālie ieguvumi, ja pasniedzējs rosina bērnus mācīties radoši? Kā panākt, lai jaunieši nekāpj uz galvas un kādēļ Kārlis tik bieži dzirdēto sodīšanos par mūsdienu pusaudžiem kā slinkiem, bezkaunīgiem un reizēm nejēgām, uzskata par nepamatotu? Vai viņš ir atradis veidu, kā uzrunāt, lai sadzirdētu? – SestDienā stāsts par iedvesmojošu skolotāju, par kuru tviterī viņa skolnieki raksta:
probleema Elvis Grinbergs:
„bet ja nopietni, visus ķīmijas pamatus man galvā iesēja @delitis paldies par to! šodien viss mācītais man virmoja galvā un tāpēc arī sanāca.”
Visu rakstu par Kārli Kravi var lasīt jaunākajā Sestdienas numurā!