Ļoti gribas iepriecināt tuviniekus, bet velšu ievīstīšana neveicas tā, kā gribētos. Pilsētās pirms Ziemassvētkiem glābiņš ir tirdzniecības centros izveidotie iesaiņošanas stendi, taču mazākās apdzīvotās vietās šāds pakalpojums var nebūt pieejams. Tomēr satraukties nevajag, jo zinātnieki noskaidrojuši, ka dāvanu saņēmēji visaugstāk novērtē vienkāršu iesaiņojumu.
Pekinas Tehnoloģiju un biznesa universitātes pētnieki aptaujāja 2600 respondentu, liekot novērtēt dažādus iesaiņošanas veidus. Izrādījās, ka vairākums aptaujāto deva priekšroku pavisam vienkāršam dāvanas noformējumam, pamatojot to ar uzskatu, ka pārlieku pompozs iesaiņojums ir nevajadzīga ārišķība, kas atstāj otrajā plānā cilvēciskās attiecības. Īpaši negatīva attieksme pret mākslas darba cienīgu iesaiņojumu ir tad, ja tiek sveikts darba kolēģis vai attālāks radinieks. Pastiprināta cenšanās tuvu cilvēku labā neizraisa nepatiku, taču arī nepadara dāvanu vērtīgāku saņēmēja acīs, teikts Journal of Retailing publicētajā ziņojumā.