Veloceliņš būs 14 kilometrus garš. Tas sāksies Smilšu ielas un Zigfrīda Annas Meierovica bulvāra krustojumā un turpināsies maršurtā - Bastejkalns - Reimersa iela - Esplanāde - Skolas iela - Bruņinieku iela - Krišjāņa Valdemāra iela - Zirņu iela - Senču iela - Brīvības iela - Brīvības gatve - Suitu iela līdz pilsētas administratīvajai robežai.
Veloceliņa malās četrās vietās izvietos velonovietnes, katrā pa trim augstā tipa velostatīviem, kas ļauj pieslēgt divriteni pie rāmja. Citas novietnes projektā nav paredzētas, jo, kā Dienai skaidroja domes Satiksmes departamentā, veloceliņa maršrutā jau ir vairākas, piemēram, Z. A. Meierovica bulvārī un Brīvības gatvē pie Alfas.
Pašvaldība veloceliņa būvniecību uzsāka pērn. Kopumā projekts izmaksās 1,8 miljonus latu, no tiem 700 000 latu nāk no Eiropas Savienības fonda, 32 000 latu - no valsts budžeta.
Turpinās veloceliņa būvniecība Juglas ielas rekonstrukcijas ietvaros no Biķernieku ielas līdz Lubānas ielai, kas jāpabeidz līdz janvārim. Savukārt pusratā pamestajam tā dēvētajam Zaļajam veloceliņam, kas vestu cauri Pārdaugavas parkiem un gar Mārupītes krastiem, naudu meklēs nākamā gada budžetā, apliecināja domes Mājokļu un vides departamenta direktora vietnieks Askolds Kļaviņš.