Jānis Bērziņš atzīst, ka viņa pieredze uzņēmējdarbībā ir bijusi dažāda un ļoti interesanta. «Man ir bijuši arī ne pārāk veiksmīgi projekti, kuri diemžēl beigušies ar maksātnespēju. Tomēr arī tā ir pieredze, kas jāizmanto, - jāsaprot pieļautās kļūdas un jāspēj izvairīties no to atkārtošanas nākotnē,» uzņēmējs dalās savos secinājumos.
Kopumā Jāņa Bērziņa pieredze privātajā biznesā ir 14 gadu, un Stendera ražotās ziepes, vannas bumbas un citi produkti Latvijā jau vairs sīkākus paskaidrojumus neprasa.
«Man ir svarīgi, lai Latvijā attīstītos uzņēmējdarbība, jo tas ir tāds kā dzinējspēks visas valsts attīstībai un izaugsmei. Ja varu palīdzēt ar savu pieredzi, tas ir forši!» saka J. Bērziņš. Viņš uzskata, ka, piedaloties projekta Dienas starts žūrijā, izvērtējot un analizējot jauno uzņēmēju biznesa projektus, sniedz savu ieguldījumu Latvijas nākotnes uzņēmējdarbībā: «Priecāšos, ja jaunajiem biznesa cilvēkiem, pieņemot kādus lēmumus, noderēs mans piemērs vai ieteikums.»
J. Bērziņš stāsta, ka nekad neatsaka padomu vai viedokli, ja viņam to jautā. «Uz mūsu uzņēmumu nereti nāk gan topošie, gan arī jau esošie uzņēmēji, ar kuriem dalāmies savā pieredzē un stāstā. Īstenībā tiem, kas dara, padomdevēju un kritizētāju nekad netrūks. Uzklausīt padomu noteikti ir labi, bet veidot savu biznesu, balstoties tikai uz citu pieredzi vai ieteikumiem, tomēr nevajadzētu,» uzņēmējs ir pārliecināts. «Galvenais ir pašam līdz galam, tā pa īstam noticēt savai idejai un degt par to, tad viss izdosies! Ja es būtu klausījis visiem padomiem un izvērtējis visus riskus, par ko man stāstīja pirms 14 gadiem, visticamāk, ar savu uzņēmumu nebūtu sasniedzis to, kas mēs esam šodien,» teic Stendera vadītājs.