«Līdz šim dekoderu iegādājušies jau vairāk nekā 70 000 mājsaimniecību, kas ir trešā daļa no analogās televīzijas skatītājiem, bet prognozējam, ka lielākā aktivitāte tikai priekšā. Virszemes TV papildu maksas pakas abonējuši jau 28 000 mājsaimniecību,» pastāstīja Lattelecom televīzijas pakalpojuma vadītājs Arvils Kupris. Lai izskaidrotu pāreju uz digitālo TV, Lattelecom pieņēma darbā papildu 100 jaunu servisa tālruņa operatoru, kuri ir gatavi pat ieteikt piemērotāko antenu un kā to novietot.
Arī citi elektronisko sakaru uzņēmumi jau sajutuši digitalizācijas tuvošanos. IZZI digitālās televīzijas pakalpojumu pārdošanas apjoms februārī pieaudzis par 43% pret janvāri, kabeļtelevīzijas - par 44%, pastāstīja IZZI sabiedrisko attiecību speciālists Artis Jurkevics. IZZI kopējais klientu skaits ir vairāk nekā 125 000 mājsaimniecību, un lielākais ir kabeļtelevīzijas īpatsvars, jo IZZI digitālās TV pakalpojumi pieejami tikai Rīgas iedzīvotājiem. Pēdējos mēnešos ir divkārt pieaudzis arī Baltkom saņemto pieteikumu skaits digitālās TV pakalpojuma ierīkošanai, savukārt kabeļtelevīzijas pieprasījumā vērojama stabilitāte. Daudzi klienti norāda, ka kabeļtelevīziju izvēlējušies tāpēc, ka nav jāpērk vai jānomā dekoders. «Jau vairākas nedēļas visbiežāk uzdotais jautājums Baltkom Kontaktu centra operatoriem ir - vai kabeļtelevīzijas klientiem arī ir jāpērk TV reklamētais dekoders? Skaidri un noteikti apstiprinām - mūsu skatītāji apraides izmaiņas pat nemanīs!» skaidro Baltkom preses sekretārs Lauris Kļaviņš. Arī par Viasat digitālās satelīttelevīzijas pakalpojumiem jūtama lielāka interese. Salīdzinājumā ar janvāra sākumu februārī jauno pieslēgumu skaits pieaudzis vairākkārtīgi, vairāk nekā 80% jauno klientu dzīvo ārpus Rīgas un tās apkārtnes, pastāstīja Viasat Latvija vadītājs Valts Ermansons.