Kā teikts Goodyear preses informācijā, «jaunās riepas piedāvā Multicontrol Ice tehnoloģiju, izmantojot jaunas virzienveida radzes, kas nodrošina labāku vadāmību uz ledus». Jaunās tehnoloģijas serde ir vēl neredzētas formas un dizaina radzes. Radzes cietmetāla serdenis nav nedz tradicionāli apaļš, nedz arī četrstūrains kā Nokian riepās. Tam piešķirta unikāla plakana forma, kas ir atšķirīga paātrinājuma un bremzēšanas virzienā. Lai uzlabotu vilktspēju, radzei ir asa priekšējā mala, kas, palielinot ātrumu uz ledus, nodrošina saķeri. Savukārt asās sānu malas ļauj veidot sānisku saķeri uz ledus, izdarot pagriezienus. Jaunā forma nodrošina gala stingrību un platāku sekojošo malu, kas nepieciešams efektīvai bremzēšanai. Lai radze riepas protektorā neapgrieztos ap savu asi un neizjauktu inženieru labos nodomus, radzes alumīnija korpuss ir trīsstūrains, turklāt tam ir pamatīgi atloki, kam jānodrošina papildu stingrība. Tā kā jaunās ekoloģiskās prasības Skandināvijā ierobežo gan radžu svaru, gan skaitu riepā, Goodyear pārskatījis arī to izvietojumu Ice Arctic protektorā. Vēl nesen riepu ražotāji sacentās par to, kam izdosies noturēt radzi pēc iespējas mazākā protektora gabaliņā. Šie laiki beigušies, Ice Arctic ir rupjš, pat agresīvs protektora zīmējums ar kārtīgiem klučiem, tāpēc dažas radzes atrodas tik tuvu riepas ārmalai, ka vēl centimetrs - un tā jau būtu uz tā saucamā riepas pleca.
Palikt drošajā pusē
Cita, ar radzēm nemaz nesaistīta viltība ir sniega dabiskās saķeres izmantošana. Taisnās V veida lameles ļauj bloka malai darboties kā zigzagveida virsmai, lai, nonākot saskarē ar sniegu, palielinātu saķeri. Protektora rievas uztver sniegu, kas savukārt saķeras ar to sniegu, kas ir uz brauktuves. Tiklīdz braukšanas ātrums palielinās līdz šosejas lielumiem vai arī zem riteņiem ir sniegs vai cieta virsma, īpašā leņķi izvietotās rievas izmet sniegu ārā. Jau testos atzītā Goodyear riepa Ice+ parādīja, ka izteikti asa riepas mala jeb kante nav labas vadāmības priekšnoteikums. Arī Ice Arctic plecs ir kaut kas pa vidu starp arktiskajām un Centrāleiropas ziemas riepām, bet saķere sniegā un izbraukšana pagalmos jānodrošina labi saskatāmajām viļņveida gropēm. Uzlabotu vadāmību un īsāku bremzēšanas ceļu uz mitrām un sausām virsmām nodrošina Goodyear 3D BIS lameles, kas ļauj palielināt lameļu skaitu uz riepas. Izmēģinājumos uz aizsaluša ezera Orē Zviedrijā noskaidrojās, ka Goodyear tomēr izvēlējies palikt iecienītajā drošajā pusē, tas ir, piedāvāt sabalansētu riepu ar paredzamām reakcijām. Salīdzinājumam: Audi A3 automobiļi bija apauti Continental, Nokian un Michelin radžotajās riepās. Subjektīvi vienīgais parametrs, kurā jaunais Ice Arctic izcēlās, bija bremzēšanas ceļš uz plika ledus. Pēc Goodyear pārstāvju vārdiem, radžu izvietojums optimizēts tā, lai samazinātu troksni. Pārvietojoties pa gandrīz sausu asfaltu, raksturīgā radžotu riepu dūkoņa patiešām nebija dzirdama, ko nevar teikt par dažām konkurentu riepām, piemēram, Bridgestone.
Dunlop šaurākai auditorijai
Tomēr Goodyear Dunlop nolēmusi izmantot jauno radžu tehnoloģiju arī sportiskākiem mērķiem, tāpēc paralēli Ice Arctic tiks izlaista līdzīga riepa Dunlop Ice Touch. Lai gan tai ir tādas pašas radzes un pat līdzīgs zīmējums, papildu iegriezumi riepā un citāds gumijas sastāvs pilnīgi noteikti veltīts tiem, kam patīk slīde, nevis bail no tās. Lai gan caurmēra rādītāji nav tik spīdoši kā Ice Arctic un Audi A3 aizmugurējā ass «noraujas» ātrāk (ar Ice Arctic automobilis rāmi un vienādi izslīd ar visiem četriem riteņiem), arī reakcijas uz stūri ir veicamas ar mazāku apsteidzi un īsāku reakcijas laiku. Tomēr jau tagad viegli paredzēt, ka Goodyear Ice Arctic būs krietni pieprasītāka par Dunlop Ice Touch, jo otrajai kompānijas daļai līdz šim nav izdevies sevi pierādīt radžoto riepu sacensībā. Vienlaikus var minēt, ka Dunlop riepa izrādīsies piemērotāka mainīgiem ziemas apstākļiem, kas pāris mēnešu gadā ir mūsu ikdiena. Šo minējumu apstiprina arī Dunlop zīmola EMEA mārketinga vadītājs Joahims Meiss: «Mūsu mērķis ir nodrošināt, lai Dunlop vadītāju sniegums uz ceļa nepasliktinātos pat pasaulē sarežģītākajos apstākļos. Izlaižot radžotas riepas, jānodrošina to sniegums kombinētā ziemas scenārijā, kurā darbojas šķīdonis, lietus, ledus, sniegs, bet brīžiem arī sauss ceļa segums lielā aukstumā.» Abas riepas nonāks tirdzniecībā tikai nākamajā ziemas sezonā. Lai gan izmēru diapazons abām ir aptuveni vienāds, no 14 līdz 17 collām, Goodyear Ice Arctic sāksies jau ar 13, un tai būs krietni vairāk izmēru nekā Ice Touch - attiecīgi 26 un 16. Ņemot vērā, ka riepu augstumi variē no laucinieciska 70 līdz high performance riepām ar 45. profilu, Goodyear Dunlop nolēmis nosegt ap 80% populārāko riepu izmēru tirgū. 5