Tad alus ražotājiem var zust interese ne tikai kļūt par sporta pārraižu ģenerālsponsoriem, bet arī sporta federāciju un komandu sponsoriem, jo viņiem var nepietikt tikai ar uzņēmuma logo uz spēlētāju krekliem vai uz laukumu bortiem, ja zudīs iespēja reklamēties televīzijā.
Ja sākotnēji Nacionālās radio un televīzijas padomes (NRTP) Saeimā iesniegtais Elektronisko mediju likumprojekts, kas tika atbalstīts 1.lasījumā, paredzēja pat liberālāku regulējumu, jo pieļāva iespēju nakts stundās un no rīta reklamēt arī stipro alkoholu, gatavojot izskatīšanai 2.lasījumā, tas kļuva krietni stingrāks. Deputāti izšķīrās ne tikai neļaut arī turpmāk reklamēt stipro alkoholu, bet arī ierobežot alus un vīna reklāmu laiku no plkst.22 līdz 7. Saeimas Cilvēktiesību un sabiedrisko lietu komisijas priekšsēde Ingrīda Circene (JL) stāsta, ka deputāti bez lielām iebildēm pieņēmuši šo normu. Izskanējis arī priekšlikums ļaut reklamēt tikai līdz pieciem rītā, taču tas noraidīts, jo bērni necelšoties piecos no rīta, lai skatītos televizoru.
Deputāti tā «iesit» nacionālajām raidorganizācijām, jo ārzemēs reģistrētās, kuras Latvijā tiek pārraidītas, alkohola reklāmas drīkstēs rādīt, norāda Latvijas Raidorganizāciju asociācijas izpilddirektore Gunta Līdaka. Latvijas Reklāmas asociācijas prezidents Ģirts Ozols akcentē, ka no tā cietīs vietējie ražotāji, jo citās valstīs reģistrētajos kanālos demonstrētās importa grādīgo dzērienu reklāmas radīs priekšrocības ārzemju produkcijai. Tāpat raidorganizācijas nostādītas nevienlīdzīgā situācijā pret citiem medijiem, jo glancētajos žurnālos alkohola reklāmas joprojām būs atļautas, saka NRTP priekšsēža vietniece Dace Buceniece.
Iepriekš alus ražotājs Aldaris ir bijis dažādu televīzijas pārraižu ģenerālsponsors, taču, ja tiks pieņemta norma ļaut alu un vīnu reklamēt tikai nakts stundās, tā vairs nebūs, izriet no Aldara komunikāciju direktores Lauras Krastiņas teiktā. Ilgākā perspektīvā varētu ciest ne tikai mediji, bet arī sports - kad būs jāpārslēdz līgumi, piemēram, ar Latvijas Hokeja federāciju vai Rīgas Dinamo, reklāmas ierobežojumi varot būt pārlieku liels apgrūtinājums. «Tādā gadījumā ir jādomā par cita veida atbalstu sportam,» norāda Latvijas Televīzijas 7.kanāla direktore Ija Circene-Groša, kura arī kritiski vērtē deputātu pieņemto lēmumu. Savukārt D.Buceniece norāda, ka deputāti lēmumu pieņēmuši atrauti no konteksta, jo tad līdzās bija jāskata arī sponsorēšanas jautājums.