Ilze pirmo konfekti uztaisījusi pirms trim gadiem. «Ar rokām gatavoti saldumi no Latvijā lolotām, tīrām izejvielām,» par Ilzes gatavoto produkciju rakstīts draugiem.lv profilā.
Kad Ilze veiksmīgi izveidoja zīmolu, ar ko strādāt, pirms vairākiem mēnešiem sākusi komunikāciju twitter, kur ir 86 sekotāji, facebook (80 sekotāju) un nesen arī draugiem.lv (31 sekotājs) vietnē.
«Profilu uzturēšanai pieaicināju kādu puisi, savukārt mājaslapā esošo blogu nu jau ar prieku papildinu pati. Kalnciema ielas tirdziņā no pircējiem uzzināju, ka tie pa taisno mani meklējuši pēc sociālajos tīklos redzētās reklāmas,» stāsta Ilze un atklāj, ka rezultāts noteikti esot jūtams, taču jāuzsver, ka sociālajos tīklos jārunā regulāri un aktīvi. Faktiski tas nozīmējot vēl vienu darbvietu. «Sociālos tīklus turpināsim izmantot, lai runātu par saldumiem kā daļu no attiecībām un sajūtām,» pārliecināta ir mājas saldumu ražotāja.