Līdzīgi kā citās režisora filmās, arī šajā - apvienojumā ar novatorisku formu dominējošās tēmas ir laiks, atmiņa un aizmiršana, un to loma vēstures rekonstrukcijā. Filmas šķietami triviālais stāsts centrējas ap mīlas pāri - franču aktrisi, kas Hirosimā piedalās starptautiskā filmā par mieru, un japāņu arhitektu, kas atmodina jaunajā sievietē traumatiskas atmiņas par pagātni.
Lekcija par filmu Hirosima, mana mīla
8. aprīlī plkst. 18.30 Laikmetīgās mākslas centra Ofisa galerijā - Dāvja Sīmaņa lekcija par Alēna Renē filmu Hirosima, mana mīla (1959) un vairāku Renē filmu fragmentu skatīšanās. Šī franču režisora A. Renē filma ir viens no nozīmīgākajiem franču «jaunā kino» paraugiem, kas tiek saistīts ar kino modernisma renesansi, arī mākslas un politikas attiecību pārskatīšanu.
Uzmanību!
Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.