Ar aicinājumu pavadīt Lieldienu brīvdienas Rīgā ceturtdien sākās Live Rīga kampaņa Baltkrievijā, Gruzijā un Krievijā. Tās sauklis ir «Rīga. Kur mājo sirds», un tās ietvaros pilsētas piedāvājums tiks popularizēts interneta vietnēs, pilsētvidē, presē un www.liveriga.ru. Atverot šo mājaslapu, sāk skanēt lēna pulsējoša mūzika un tumšā telpā prožektora apspīdēta parādās mīksta sarkanbalta sirds ar lielu aci centrā, pie kājām tup divi truši. «Sveiki! Privet!* Tā esmu es, tava sirds,» tā sāk sarunu un aicina izvēlēties, ko Rīgā vēlies - vērienīgi izklaidēties klubos, sarīkot svētkus vēderam, aplūkot ko vērtīgu, nīkt, romantiku vai atpūtu ar bērniem. Kad izvēle izdarīta, sirds secīgi tuvojas dažādiem priekšmetiem, piemēram, laternas stabam, ēdamgaldam, gultai, tumsā taustīdamās, sēžas šūpolēs un vienlaikus stāsta tūristiem par paražām, kas rīdziniekiem it kā ir raksturīgas, un kādi noteikumi būtu jāņem vērā.
Sirds tūristus pabrīdina, ka klubos un restorānos nedrīkst smēķēt. Runājot par romantikas izbaudīšanu, tiek pieminēts, ka labās skaņu izolācijas dēļ salauztās gultas neviens nedzirdēs. Savukārt guļošos viesnīcas administratori modinot ar skūpstu. «Joks. Bet varbūt arī nē,» piebilst sirds.
A. Laumane saka, ka kampaņa nav vērsta uz kādu konkrētu tūristu grupu: «Galvenais akcents ir, ka Rīgā katrs var atrast to, kas viņu interesē - sākot at kultūras vietām un tupinot ar izklaidi un atpūtu.» Iepriekš izmantotais sirds motīvs saglabāts, jo Ziemassvētku kampaņa esot pierādījusi, ka šāda pieeja tūristus uzrunā. Kampaņas veidotājs un tās izmaksas netiek atklātas, jo Rīgas dome, kas ir vairākuma daļu īpašnieks RTAB, naudu nav ieguldījis. Visu apmaksā viens no biroja dibinātājiem - aviokompānija airBaltic, kas «saglabā savu politiku un izmaksas neatklāj».#
*Sveiki (krievu val.)