Riņķe atklāj, ka laikā, kad nacionālās aviokompānijas akcionāri mēģina vienoties par turpmāko sadarbību un kompānijas nākotni, novērots vairāk anulāciju, viesnīcas tuvāko mēnešu noslogojums pieaug daudz lēnāk. Tas vedina domāt, ka šī parādība varētu būt saistīta ar notikumiem airBaltic un atceltajiem reisiem. «Cilvēki zaudē uzticību aviokompānijai, izvēlas citus maršrutus un citas lidsabiedrības. Tas būs liels trieciens tūrisma nozarei, īpaši vēl laikā, kad aktīvā tūrisma sezona praktiski beigusies,» piebilst viesnīcas pārdošanas un mārketinga menedžere Brigita Veinberga, vēl nezinot, ka valdība apliecinājusi gatavību ieguldīt naudu aviokompānijā.
Brigita Veinberga ir pārliecināta, ka negatīvās informācijas apvītā stīvēšanās airBaltic akcionāru starpā iedragā gan Rīgas, gan visas Latvijas reputāciju. «Mēs pat īsti neaptveram, kas varētu būt. Tāpēc ir pamats bažām, un uzskatu, ka par to jādomā valsts mērogā. AirBaltic ir zīmols, kas augstu novērtēts starptautiskajā vidē, ārzemnieki bija sākuši kompānijai uzticēties, izvēlēties tieši šos pakalpojumus. Šobrīd šī uzticība zūd.»
To, ka kompānija zaudējusi klientu uzticību, liecina arī aģentūras BNS veiktā aviobiļešu tirgotāju aptauja. Pieprasījums pēc airBaltic reisiem samazinoties, un iedzīvotāji pieprasot citu aviokompāniju biļetes, lai izvairītos no airBaltic reisiem. Viņi meklējot alternatīvas, kā arī izvairoties rezervēt lidojumus tālākam laikam uz priekšu. Tomēr cilvēki esot cerīgi, ka problēmas atrisināšoties un par atceltiem reisiem nebūšot jāuztraucas. Arī airBaltic prezidents Bertolts Fliks intervijā Latvijas Radio norādījis, ka, neskatoties uz ažiotāžu, septembrī un oktobrī lidsabiedrība būs pārvadājusi vairāk pasažieru nekā pagājušajā gadā.