Inese Šaudiņa
Šāda mācību forma ir noteikti jāturpina, - to nosaka norises pasaules ekonomikā, kur radoša domāšana kļūst aizvien nozīmīgāka.»
Jānis Ošlejs
«Radošuma apmācības pro-grammas ietvaros bijām aizbraukuši uz Ērgļu vidusskolu, kur tika dots uzdevums izdomāt praktisku risinājumu vienlaikus divām grupām - 7. klases skolēniem un uzņēmēju, ministrijas ierēdņu grupai. Veiksmīgāki bija skolēni, kas spēja ātri un ļoti strukturēti nonākt pie risinājuma. Tas ir spilgts šo radošuma apmācību rezultāts.»
Ernests Štāls
«Prezentējot savas idejas, šodienas realitāte ir tāda, ka jaunais cilvēks iznāk priekšā, kaut ko urķējas, sāk ar stāstu par sevi, savu bērnību, par to, kā viņš nonācis pie idejas, - tas viss tobrīd nav būtiski.
Parlamentārās debates būtu viens obligāts priekšmets, ko vajadzētu trenēt jau skolā.
Ātri domāt, argumentēt, ieņemt kādu pozīciju.»