se._ Kā liecina ASV organizācijas American Kennel Club veiktās dzīvnieku īpašnieku aptaujas, 87% četrkājaino draugu labprāt skatoties televīziju, tādēļ rīkotājiem šķitis gluži dabiski pulcēt ģimenes mīluļus un to īpašniekus vienkopus arī šajā aktivitātē.
Kinoteātris bija pieejams ikgadējās Stokholmas dzīvnieku izstādes laikā janvāra pirmajā pusē. Tiek uzskatīts, ka suņi no visiem mājas mīluļiem izrādot vislielāko interesi par kustīgajiem attēliem, kas rindojas uz ekrāna, tāpēc arī šī gada izstādes projekts tika nosaukts par suņu kinoteātri.
Kinobiļete pienācās ikvienam izstādes apmeklētājam un viņa mīlulim bez papildu samaksas. Katru dienu notika divi seansi. Vienā seansā filmas varēja noskatīties 200 cilvēku un 200 suņu. Kinopriekus varēja izbaudīt bez ierastās popkorna graušanas. Tradicionālo uzkodu un saldo dzērienu kalnu vietā teātra kafejnīcas plauktus rotāja dažādi četrkājaino draugu kārumi. Suņu kinoteātrī tika demonstrēta šajā vasarā pirmizrādi piedzīvojusī komēdija Marmaduke, kuras galvenais varonis ir vācu mastifs. Lai gan īpaši gaidīti viesi bija suņi, ierasties varēja arī citu dzīvnieku īpašnieki. «Mēs apsolām nediskriminēt nevienu kinoskatītāju,» uzsvēra projekta organizatori.
Dzīvniekmīļi pulcējās Stokholmas īpašajā kinoteātrī, savukārt skeptiķi varēja vīpsnāt par projekta nepieciešamību. Tomēr, kā norādījis Thelocal.se, pētījumi pierādījuši, ka suņi tiešām spēj skatīties televīzijas pārraides un izrāda par tām interesi. Lai gan attēlu tie neuztver kā cilvēki, dzīvnieki spēj reaģēt uz konkrētiem elementiem. Notikumus zilajā ekrānā tie uztverot kā atsevišķu elementu nesaistītas kustības. Skaņu pavadībā tās var kļūt par interesantu laika pavadīšanas veidu. Tomēr amerikāņu dzīvnieku speciālists Džeims Glovers uzsvēris, ka suns nespēj identificēt redzamo - mēs ekrānā atpazīstam skrienošu suni, turpretim pats suns tajā saskatīs vien ātri pārvietojošos tumšu objektu, kas piesaistīs viņa uzmanību un liks «skatīties» pārraidi.