Mercedes pārsvars šobrīd tiek salīdzināts ar visu laiku izcilākajiem dominantes piemēriem. Turklāt to apstiprina arī statistika - Mercedes piloti šogad ir bijuši vadībā visus sacīkšu apļus pirmajos piecos posmos -, un kas tāds F1 vēsturē ir noticis vēl tikai divas reizes - 1988. gadā, kad dominēja McLaren, un 1992. gadā, kad visus putekļos atstāja Adriana Ņūvija garadarbs Williams FW14 modelis.
Lai arī vienas komandas pārākums ir ievērojams, cīņa par uzvaru atkal nelika vilties, un nevar neuzslavēt komandu par aukstasinību, ļaujot abiem pilotiem braukt uz spēju robežas un iesaistīties bezkompromisa cīņā savā starpā. Tomēr Spānijas GP sacīkstes Mercedes radio sarunās atklājās aizkulises par Luisu Hamiltonu, kas liecina, ka brits nebūt nav tik pārliecināts par sevi un komandu sev aiz muguras, kā varētu spriest pēc ceturtās uzvaras pēc kārtas. Hamiltons ne tikai vairākas reizes apstrīdēja sava sacīkšu inženiera Pītera Bobongtona lēmumus par stratēģiju, bet arī strostēja viņu par pārāk retiem ziņojumiem par uzbrūkošā Niko Rosberga progresu un sektoriem, kuros komandas biedrs ir ātrāks. Turklāt Hamiltona, kurš pēc savas pirmās uzvaras Spānijā beidzot ir kļuvis arī par čempionāta līderi, intonācija un reakcija radio sarunās liecina - Luiss nejūtas drošs.
Barselonas posms nosaka toni turpmākai sezonas gaitai - šī aksioma pastāv jau daudzus gadus. Vadoties no tā, varam prognozēt, ka cīņa par uzvaru turpināsies starp Mercedes pilotiem un starpība būs niecīga.