«Cilvēki, kas atbild par mājaslapas uzturēšanu, acīmredzot iet gulēt pēc grafika - 23.00. Kas līdz tam laikam finišējis, tā rezultātus ieliek. Kas līdz tam laikam vēl nefinišēja, tā rezultātu neieliek nemaz vai labākajā gadījumā - ar dienas novēlošanos,» skopās informācijas iemeslus norādīja Zariņš.
Devītajā posmā Māra Saukāna un Andra Dambja eO bija problēmas ar baterijām. 42 grādu lielais karstums darīja savu un lika elektromobilim apstāties bateriju uzlādēšanai. Vēl vienu reizi nācās apstāties divu riteņu nomaiņai un filtra iztīrīšanai no smiltīm. Taču finišs tika sasniegts, citādi pie starta nākamajā ātrumposmā ekipāžu nepielaistu.
«Cik zinu, Grigorova/Prinča ekipāžai draud izstāšanās no sacensībām, jo tā otrdien izlaida divus kontrolpunktus. Rallija reglamentā ir atrunāts, kuros posmos pieļaujama dažu kontrolpunktu izlaišana un kuros - ne. Meklēju reglamentu internetā, taču šogad tas nav publiski pieejams. Vismaz nevaru to atrast... Reglamentā ir arī atrunāts, cik kontrolpunktu drīkst izlaist visa rallijreida garumā. Nezinu, kāds šogad ir šis skaitlis, taču Saukāna/Dambja ekipāža dažus kontrolpunktus izlaida jau septītajā posmā un, cik noprotu, arī otrdienas posmā. Nomaldījās vai brauca pa kādu taisnāku ceļu, grūti teikt. Finišēt jau drīkst, kaut vai piebraucot no sāna, tikai jāizbrauc pareizajā virzienā,» skaidroja Zariņš.
Trešdien uz starta izbrauca abas Team Latvia un arī abas Re Autoclub ekipāžas. Pēc deviņiem posmiem kopvērtējumā Grigorovs/Princis ir 84. vietā, Saukāns/Dambis - 85. Kuzņecovs/Jelagins un Meļņikovs/Nikolajevs attiecīgi 26. un 27. vietā. Rallijs finišēs svētdien.