Jau rakstīts, ka galapunktu plānots pārcelt, lai uzlabotu satiksmes organizāciju un drošību pie Akmens tilta. Pašlaik trolejbusi uz pieturvietu Rātslaukums dodas, šķērsojot sešas braukšanas joslas, arī divus tramvaja sliežu ceļus. Turklāt autovadītājiem, kas brauc pa 11.novembra krastmalu, jādod ceļš trolejbusam.
Slēgs joslas
Pašlaik sākts remontdarbu pirmais posms. Tā īstenošanas laikā autovadītājiem līdz augusta beigām jārēķinās, ka tiks slēgtas vairākas braukšanas joslas. Satiksmi ierastajā režīmā var atjaunot pirms minētā laika, ja darbi tiks pabeigti ātrāk, informē Rīgas dome.
Visbūtiskāk remontdarbi ietekmēs tieši sabiedriskā transporta kustību. Ņemot vērā ceļa posma caurlaidību, pāri Akmens tiltam kursēs tikai 4. un 5.maršruta tramvaji, savukārt 1., 2. un 8.maršruta tramvaji tiks slēgti. 2.tramvaja maršruts tiks nodrošināts daļēji, un tajā kursēs 10.maršruta tramvaji, nešķērsojot Akmens tiltu. 10.tramvajs kursēs Pārdaugavā pa maršrutu līdz Uzvaras bulvārim un tālāk līdz galapunktam Tapešu ielā. Pašvaldības SIA Rīgas satiksme (RS) pārstāve Iluta Bērziņa aicina iedzīvotājus iespēju robežās izvēlēties citus sabiedriskā transporta veidus, jo, šķērsojot Akmens tiltu ar 4. vai 5.maršruta tramvaju dienas noslogotākajās stundās, jārēķinās, ka ceļā pavadītais laiks būs ilgāks.
Pasažieri, kuri piesaistījuši savas mēneša braukšanas biļetes mainītajiem vai slēgtajiem maršrutiem, līdz to derīguma termiņa beigām biļetes var izmantot minēto maršrutu sakritības robežās, braucienu nereģistrējot. Sākot izmantot jaunas mēnešbiļetes, viena maršruta biļešu lietotājiem jāmaina pamata maršruts. Tie, kuri par savu pamata maršrutu līdz šim izvēlējās 1.tramvaja maršrutu, atbilstoši vajadzībai var izvēlēties 4. vai 6. Savukārt tie, kuri līdz šim izvēlējās 8.maršrutu, - var izvēlēties 11. vai mainīto 10.maršrutu. Jāņem vērā, ka brauciena reģistrācija jāveic tikai pamata maršrutā. Piemēram, līdzšinējā 1.tramvaja pasažieriem jāatceras - ja par pamata maršrutu tiek izvēlēts 4.maršruts, tad 6.maršruta tramvajā brauciens nav jāreģistrē.
Būs otrā kārta
Sliežu ceļa pārbūve izmaksās 1,3 miljonus latu, taču, lai trolejbusi varētu pārvietoties pa tramvaja ceļu, jāveic arī kontakttīklu pārbūve. Noveļot atbildību vienam uz otru, ne Satiksmes departaments, ne RS otrdien nevarēja atbildēt, kad projekts tiks pabeigts pilnībā. Jāatgādina, ka pērn trolejbusu galapunkta pārcelšanas kopējās izmaksas tika lēstas līdz septiņiem miljoniem latu.