Aiz Mercedes pilotu muguras risinājās ne mazāk aizraujoša cīņa par pēdējo goda pjedestāla pozīciju starp abiem Williams pilotiem un Red Bull līderi Danielu Rikjardo. Pirmais līkums Ostinas trasē nodrošināja pietiekami daudz intriģējošu mirkļu šajā cīņā, un kā uzvarētājs no tās iznāca tieši austrālietis Rikjardo, kurš veica vairākus elegantus apdzīšanas manevrus, atstājot aiz sevis Felipi Masu, Valteri Botasu un Fernando Alonso. Savukārt Rikjardo komandas biedrs Sebastians Fetels jaudas agregāta maiņas dēļ bija spiests startēt no boksiem, tomēr tas netraucēja viņam aizvadīt sacīksti augstā tempā un pēdējā aplī pacelties pat uz septīto pozīciju.
«Pirmā starta pozīcija negarantē uzvaru,» pēc finiša Hamiltons neslēpa sajūsmu par spēju atgūties no zaudējuma komandas partnerim kvalifikācijā. «Tieši šādas sacīkstes ir vēl baudāmākas - man bija jābūt viltīgākam par konkurentu priekšā, un man tas izdevās.» Kamēr Mercedes komanda kontrolē abu pilotu savstarpējo cīņu un liedz abiem izvēlēties atšķirīgas sacīkšu stratēģijas, lai nepieļautu, ka šajā cīņā ieguvēji kļūst tuvākie sekotāji, Hamiltonam svētdien nebija lielas manevra iespējas. Tomēr brits un viņa inženieru komanda prata labāk pielāgoties sacīkstes ritmam un jau pirmā boksu apmeklējuma laikā veica niecīgas izmaiņas antispārna regulējumos, kas padarīja mašīnu stabilāku bremzēšanas laikā. Rosbergs atzinās, ka tieši bremžu balanss sagādāja lielākās problēmas. Tādējādi Hamiltons izmantoja Rosberga «aizņemtību» un veica nevainojamu manevru pēc garās Ostinas trases taisnes, kur vācietim nebija cerību nosargāt savu pozīciju. Tas vēlreiz pierāda Hamiltona spēju ātrāk pielāgoties un izspiest maksimumu katrā situācijā. Rosbergs ir izcīnījis četras uzvaras, savukārt Hamiltonam šī bija piektā pēc kārtas un desmitā sezonā.
Atlikušajos divos posmos vēl var iegūt 75 punktus (dubultie punkti pēdējā posmā Abu Dabi), un tas nozīmē, ka 2008. gada čempionam Hamiltonam pietiek ar otro vietu nedēļas nogalē Brazīlijā un novembra beigās Abu Dabi, lai izcīnītu savu otro titulu.