Saskaņā ar airBaltic sniegto informāciju pilsētu popularizēs trijās valstīs - Krievijā, Baltkrievijā un Gruzijā. To, kādēļ kampaņa orientēta tikai uz austrumu tirgu, lidsabiedrības pārstāvis Jānis Vanags nevarēja paskaidrot. Arī projekta izmaksas viņš neatklāja, saucot to par komercnoslēpumu.
Domes vadība trešdien pavēstīja, ka airBaltic apņemas pilnībā finansēt visus jaunās reklāmas kampaņas izdevumus, jo pašvaldības dibinātajam Rīgas Tūrisma attīstības birojam (RTAB), kurā darbojas arī airBaltic, vairs nepietiekot laika konkursa izsludināšanai. Sabiedrības par atklātību Delna politikas analītiķe Līga Stafecka uzskata, ka šāda aizbildināšanās neiztur kritiku: «Jau pagājušajā gadā bija zināms, ka ir Lieldienas. To jau varēja plānot.» Viņasprāt, domes rīcība bremzē konkurenci reklāmas nozarē.
Rīgas mērs Nils Ušakovs (SC) un vicemērs Ainārs Šlesers (LPP/LC) tā arī nespēj argumentēti pamatot, kādēļ konkurss novilcināts. N.Ušakovs skaidro, ka dome šā gada budžetu, kurā pilsētas popularizēšanai atvēlēti divi miljoni latu, apstiprināja tikai īsi pirms Ziemassvētkiem. Tomēr brīviem līdzekļiem RTAB, kurš atbild par Rīgas tēla veidošanu, bija jābūt pieejamiem jau pērn rudenī, jo jau novembrī bija zināms, ka Ziemassvētku kampaņai nevajadzēs domes tolaik piešķirto miljonu latu, bet tikai virs 600 tūkstošiem.
«Tie cilvēki, kas ir mēģinājuši mūs kritizēt, var to darīt arī turpmāk, bet tūrisma nozare ir mūsu pusē. Tie, kas grib būt kritiski, ar tiem mēs nesadarbosimies,» sacīja A.Šlesers, nekonkretizēdams, ar ko tieši dome nesadarbosies. Viņš un N.Ušakovs atkārtoti uzsvēra, ka airBaltic un domes intereses tūrisma jomā pilnīgi sakrīt, un pauda gandarījumu, ka lidsabiedrība apņēmusies ieguldīt savu naudu kampaņā. «Principā mēs esam viņiem uzsēdušies uz astes,» piebilda vicemērs.
Satiksmes ministra Kaspara Gerharda (TB/LNNK) viedokli par airBaltic plāniem atvēlēt naudu Rīgas reklamēšanai trešdien uzzināt neizdevās. KNAB pārkāpumus nesaskata, jo airBaltic reklamēs Rīgu kā tūristu galamērķi, lai palielinātu lidsabiedrības pasažieru skaitu.
Domes vadība uzskata, ka Live Rīga kampaņa sevi ir attaisnojusi, jo tūristu skaits gadu mijā palielinājās, īpaši no Krievijas.