Pagājušā gada beigās Ģ. Ozoliņš nolēma pacelt jaunā līmenī arī savu hobiju - sintezatoru un citu elektronisko mūzikas instrumentu projektēšanu un izgatavošanu. «Nodibināju uzņēmumu Erica Synths, kas ražos unikālākos elektroniskos mūzikas instrumentus pasaulē. Jau par pirmajiem produktiem ir negaidīti liela interese, un Erica Synths ir klienti no Jaunzēlandes līdz Brazīlijai.»
Ģ. Ozoliņš stāsta, ka reklāmas aģentūras ikdienas darbs ir ne tikai reklāmas kampaņu izstrāde: «Nozīmīgākā daļa ir tieši mārketinga konsultācijas gan biznesa attīstībā, gan jaunu produktu izstrādē Latvijas un arī pasaules līmenī. Es daudz un ar prieku dalos pieredzē, jo dažkārt pat neliels ieteikums var būtiski mainīt uzņēmuma attīstību. Padoms var būt arī: «Tā nedari!».»
Jautāts par motivāciju piedalīties Dienas starta žūrijā, Ģ. Ozoliņš stāsta par Budu: «Kad Buda, viņaprāt, bija paveicis visu uz zemes, viņa vēlējums bija: «Tagad neticiet maniem vārdiem tikai tāpēc, ka tos teicis Buda, bet labi pārbaudiet un apstipriniet tos ar savu pieredzi.» Diemžēl visā pasaulē ir ļoti daudz pašpasludinātu biznesa konsultantu, kas paši biznesā nemaz nav bijuši, bet ir mācījušies no citu vārdiem vai grāmatām. Tomēr ir lietas, ko izlasīt nevar. Cits un vēl nozīmīgāks aspekts ir radošums, kas biznesa kontekstā nozīmē inovācijas. Inovācijas ir mans ikdienas darbs un sirdslieta abos uzņēmumos. Es ceru, ka tas noderēs arī Dienas starta dalībniekiem.»
Un novēlējums biznesa sācējiem? «Ja nolemjat veidot jaunu biznesu, esiet pārliecināti, ka varēsiet nevis darīt labāk par citiem, bet gan darīt citādi un nodrošināt kaut ko pavisam jaunu un unikālu - produktu, pakalpojumu, klientu pieredzes ziņā. Citādi, manuprāt, nav vērts dibināt uzņēmumu.»