Kapteinim draud cietumsods uz laiku līdz 20 gadiem, ja viņu atzīs par vainīgu slepkavībā bez iepriekšēja nodoma un kuģa pāragrā pamešanā. Viņš uzstāj, ka piestūrējis kuģi tuvāk krastam, tā izglābjot daudzu cilvēku dzīvību.
F. Sketīno daļēji uzņēmies atbildību par traģēdiju, taču apgalvo, ka nav pametis avarējušo kuģi pēc tam, kad tas 2012. gada 13. janvārī ar vairāk nekā 4200 cilvēkiem uz klāja uzskrēja zemūdens klintij un apgāzās. Traģēdijā gāja bojā 32 cilvēki.
Katastrofa atstājusi dziļas rētas nelielās Džiljo salas iedzīvotāju vidū. «Sketīno ieradies šeit, mazliet paraudājis, un kas par to? Mēs esam noguruši no šī stāsta. Mēs vēlamies, lai viņš un kuģis pazūd,» ziņu aģentūrai AFP sacīja kāda Džiljo iedzīvotāja.
290 metru garais kuģa vraks aizvien atrodas salas krastos. Septembrī kuģis pacelts stateniskā stāvoklī, ievadot nākamo posmu pasaules vēsturē dārgākajā kuģa vraka izcelšanas operācijā. Tagad notiek sagatavošanās darbi, lai laineri varētu aizvilkt prom un sagriezt metāllūžņos.