Satiksmes ministrija (SM) apgalvo, ka vairāki pārvadātāji noslēguši līgumus bez pretenzijām par SIA Rēzeknes autoosta piedāvātajām autobusu iebraukšanas maksām. Daži, kurus neapmierina maksas paaugstināšanās attiecībā pret iepriekšējā autoostas valdītāja noteiktajām, vēl joprojām veic pārrunas un meklē vienošanos.
Sabiedriskā transporta tarifu reģionālajos maršrutos apstiprina Autotransporta direkcija, un pašlaik nav plānots šos tarifus paaugstināt, apstiprina SM pārstāve Ilze Svikliņa. Viņa stāsta, ka, ņemot vērā autoostu darbības ievērojamās izmaksas (līdz 3 milj. latu gadā), kuras tiek segtas no valsts budžeta līdzekļiem, SM šajā gadā atjaunos diskusiju par autoostu reformu, kuras gaitā, pilnveidojot autoostu darbības sistēmu, paredzēts veikt efektivitātes uzlabošanu un izmaksu samazināšanu.
Arī Latvijas Autoostu un reģionālo pārvadātāju asociācijas valdes loceklis Uldis Kolužs norāda, ka autoostu izmaksas pārvadātājiem ir lielas. U. Kolužs atzīst, ka autobusu pārvadātājiem jau sen ir vēlme atbrīvoties no autoostas izmaksām, deleģējot tās, piemēram, pašvaldībai vai valstij, vai abām kopā.