Nevienu neizbrīna, ka darba dienu rītos Liepājas ielas un Kārļa Ulmaņa gatves krustojums allaž sastrēgst ar dažāda lieluma, vecuma un marku transporta līdzekļiem.
Tomēr tas šķiet savādi, jo pēdējos gados veikto izmaiņu rezultātā transporta kustībai vajadzētu noritēt daudz raitāk. Pēc uzlabojumiem visi kreisie pagriezieni Liepājas ielas posmā no K. Ulmaņa gatves līdz pat Mārupes ielai taču ir aizliegti. Praksē izrādījies, ka kreisie pagriezieni arī saistīti ar sastrēgumu cēloni.
Par Liepājas ielas dzelzceļa pārbrauktuvi, neērto Liepājas un Krūzes ielas krustojumu jau AutoDiena vēstīja senāk. Aprakstījām arī sarežģīto krustojumu ar Atpūtas ielu, kur raitākas satiksmes vārdā jau ilgāku laiku aizliegts kreisais pagrieziens. Darba dienu rītos Liepājas ielas satiksme tik un tā sastrēgst un apstājas. Neapzinīgākie vai neveiksmīgākie autovadītāji Liepājas ielas satiksmes korķa lamatās iestrēgst tieši uz dzelzceļa sliedēm.
Sastrēgumi notiek par spīti tam, ka, sekojot Rīgas domes Satiksmes departamenta lēmumam, ceļā no K. Ulmaņa gatves līdz pat Mārupes ielai Liepājas ielā aizliedza kreisos pagriezienus.
Krustojums ar Pilsoņu ielu nav apspriežams, jo vismaz 20 gadu šī iela no Tukuma līdz Liepājas ielai ir vienvirziena brauktuve. Kur slēpjas problēma?
P. Stradiņa Klīniskā universitātes slimnīca kā bija, tā paliek viena lielākajām medicīnas iestādēm Latvijā. Kopš 1910. gada zināmo dziednīcu apmeklē, kaites diagnosticē un ārstējas ļaudis no visas Latvijas. Bieži tie ir lauku iedzīvotāji senioru vecumā, kuriem pirms dažiem gadiem uzlikta ceļa zīme ir nopietns šķērslis ierastajā maršrutā. Kāds gan brīnums, ka, ieraudzījuši izmaiņas, kas liedz auto veikli novietot gadu desmitiem eksistējošā stāvvietā tieši pie dzelzceļa sliedēm, šie autovadītāji samulst un pēc tam meklē iespēju, lai spēkratu apgrieztu pretējā braukšanas virzienā un tad no Liepājas ielas veiktu jau atļautu labo pagriezienu uz Atpūtas ielu.
Gan lasītāji iesaka, gan AutoDiena secināja, ka būtu nepieciešams izvietot zīmes vai apzīmējumus tā, lai posmā līdz Mārupes ielai nedrīkstētu veikt apmešanās/pagriešanās manevru. Iespējams, ka līdzās ceļa zīmei vajadzētu uzstādīt arī apbraucamā maršruta shēmu.