Kaut gan scenogrāfija un kostīmi ir reālistiski, R. Dornhelms uzbur sapņainu noskaņu, jaucot krāsainas un melnbaltas atmiņu ainas, izmantojot neparastas pārejas un citus specefektus. Taču pats galvenais šajā stāstā ir zvaigžņu pāris - bieži par pasaules vadošo soprānu dēvētā krievu operdīva skatuviski valdzinošā Anna Ņetrebko un meksikāņu tenors Rolando Viljasons, kurš, šķiet, dzimis būt mīlētājs uz operas skatuves.
Un tā, filma ar zvaigžņu pāri trūcīgo jauniešu - dzejnieka Rūdolfa un puķu izšuvējas Mimī - saviļņojošajā mīlas stāstā ar skumjajām beigām (Mimī mirst no diloņa)uzburs atmosfēru Parīzē ap 1830. gadu. Stāsts sākas un beidzas aukstā jumtistabiņā, kur apmetušies četri draugi - dzejnieks Rūdolfs, gleznotājs Marsels, mūziķis Šonārs un filosofs Kolēns. Sagadījies, ka tajā pašā namā istabiņu īrē arī puķu izšuvēja Mimī, dzejnieka mīla no pirmā acu skatiena. Koši dzīvespriecīgu, komisku akcentu pirms skumjā pavērsiena ienes kopīgā Ziemassvētku svinēšana draugu kompānijas iecienītajā Cafᅢᄅ Momus.
Intervijās R. Dornhelms izteicies, ka vēlējies radīt monumentu abiem dziedātājiem. Ar operfilmu, kuras budžets bija pieci miljoni eiro, viņš ir pat pārsniedzis savu mērķi, jo Pučīni Bohēma reti iestudēta ar tik pievilcīgiem un fotogēniskiem tēlotājiem. Koķeti pavedinošo, seksīgi kaprīzo Mizeti atveido afroamerikāņu soprāns Nikola Kabela, mūziku atskaņo Bavārijas Radio simfoniskais orķestris ar Bertrānu de Bijī pie diriģenta pults. «Dramatiski un emocionāli saviļņojoša. Pārpilna ar šā brīža labākajiem vokālajiem talantiem. Režisors Roberts Dornhelms spējis ne tikai palikt uzticīgs Pučīni stāstam, bet arī dot operai jaunu, aizraujošu un enerģisku dimensiju,» filmu vērtēja britu žurnāls Opera Now. «Dornhelma klejojošā kamera, vērīgie salīdzinājumi un rūpīgais darbs ar izpildītājiem izceļ pirmavota asprātību un kaislīgumu veidos, kas šķiet visnotaļ kinematogrāfiski. Šī patiesi ir mūsu laiku Bohēma,» secināja The Sunday Telegraph.