Atklājās, ka vieta kā tāda bērnu ratiņiem ir gan paredzēta, ir arī piktogramma, kas uz to norāda, tikai jāiekāpj pa jaunā tramvaja trešajām durvīm. Rīgas satiksmes (RS) darbinieki zināja teikt, ka nav aizliegts bērnu ratiņus novietot arī invalīdiem paredzētajā laukumiņā pašā vagona priekšā, protams, ja tā nav aizņemta ar invalīdu ratiņiem. Taču par jaunajiem un, kā atceramies, visnotaļ dārgajiem Škodas tramvajiem ik pa brīdim parādās dažādas ziņas, piemēram, tie izrādījās nespējīgi braukt ziemā pa pieputinātām sliedēm. Uz jautājumu, vai šogad neatkārtosies tas pats, RS atbildīgie cilvēki tieši neatbild. «Es neesmu Nostradamuss,» saka uzņēmuma preses sekretārs Viktors Zaķis un sāk stāstīt, ka astoņi tramvaji ir nodoti ekspluatācijā un uz tiem attiecas garantijas laiks. Daļa nav, bet arī tiem defekti Škodai jānovērš par saviem līdzekļiem. «Mēs ceram, ka problēmu nebūs,» saka RS pārstāvis.
Atzīšos, arī es pirms jauno tramvaju parādīšanās dzīvoju ilūzijās, ka tagad tajos varēs iekāpt no speciāli pielāgotām pieturām, kas būs vienā līmenī ar grīdu, un nebūs arī tā viena pakāpiena, kas tomēr ir palicis. Esot izstrādāts projekts vienas pieturas pārveidošanai tā, lai tramvajā varētu iekāpt bez tā viena pakāpiena, taču šis projekts nav un, cik var saprast, arī netiks īstenots. Tāpat šķiet, ka uz nezināmām tālēm pārcēlušies grandiozie plāni, kas paredzēja krietnu Kr. Barona ielas pārbūvēšanu. Un V. Zaķis atzīst, ka pēc pēdējo četru tramvaju saņemšanas, kas notiks šomēnes, jauns konkurss uz tramvajiem izsludināts netiks (uz autobusiem un trolejbusiem gan), bet tos divdesmit, kuri beidzot būs piegādāti, izmantos ne vien 6., bet arī 11. maršrutā. Starp citu, mūsu Rīgas situācija, kad sliedes ir platākas nekā daudzās citās Eiropas pilsētās, padara sarežģītāku šo tramvaju ražošanu, jo maz ir tādu rūpnīcu, kas ir gatavas platsliežu tramvajus ražot, saka V. Zaķis. Jauno tramvaju ekspluatācijas laiks ir 30 gadu, bet veco tramvaju lietošanas termiņi jau sen ir beigušies. Tomēr savulaik izstrādātie plāni, kas paredzēja ne vien tramvaju nomaiņu, bet pat jaunu maršrutu izveidi, kā izskatās, atlikti līdz labākiem laikiem.