Saruna ar mākslinieci Ievu Epneri. Katrīna Teivāne-Korpa rakstā Roberta Johansona foto magnēts ieskatās fotogrāfijas vēsturē. Bet Jānis Borgs izseko spilgtākajiem «buržuāzijas tracināšanas» (epatāžas) veidiem XX gadsimta avangarda mākslā. Vāka plakāts - Sandra Krastiņa Pavasaris ir klāt.
Iznācis vizuālo mākslu žurnāls Studija. Nr. 83. Aprīlis/maijs
Pareizā vieta, pareizais laiks un pareizais veids - Sarmītes
Māliņas un Kristapa Kalna izstādi Pacieties izstāžu zālē
Arsenāls vērtē Sofija Sniedze Kāle un Pēteris Bankovskis.
Neprātīgs sastingums vislielākajā kustīgumā - Besijas
Nageres izstāde Nekustīgie ceļotāji II Cīrihē. Margarita
Zieda portretē Roberta Vilsona atjaunoto operu Einstein on the
Beach, ko pirmoreiz režisors iestudēja pirms četrdesmit
gadiem.
Uzmanību!
Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.