Ar hronometru fiksējot reklāmas laiku katru stundu svētdienas vakarā no plkst. 20 līdz 23, laikraksts Diena fiksēja reklāmas raidlaika pārsniegšanu - pieļaujamo 12 minūšu vietā skatītājam reklāma tika demonstrēta 13,5 minūtes. Atdalītā reklāma, precīzi iekļaujoties Radio un televīzijas likuma noteikumos, ilga 12 minūtes, savukārt pusotru minūti ilga izlozes formā reklamētā automašīna Ford Fiesta, ko raidījuma vadītāja Dagmāra Legante solīja skatītājam, kas atsūtīs īsziņu ar zemāko unikālo cenu par minēto automašīnu. Zīmīgi, ka produkta izlozes noteikumu izklāsts ir iekļauts arī nodalītajā reklāmas klipu raidlaikā, kas savā ziņā apstiprina automašīnas izlozes reklāmas statusu. LNT Uzskaites nodaļas pārstāve Iveta Kuzņecova to skaidroja šādi: «Raidījuma ietvaros veikto automašīnas izlozi neuzskaitām kā reklāmu, bet gan kā raidījuma sastāvdaļu, rubriku. Kā reklāmu uzskaitām automašīnas izlozi, kura iekļauta nodalītās reklāmas blokā.»
Gan LNT, gan citas televīzijas regulāri grēko ar šīs normas neievērošanu. Piemēram, pērn Nacionālā radio un televīzijas padome (NRTVP), kas uzrauga raidlaiku, televīzijas sodījušas deviņas reizes, šogad savukārt - jau trīs. Maigākais sods bijis brīdinājums, bargākais - 1000 latu. Tiesa, pēc Dienas aprēķiniem, ņemot vērā šādus sodus, televīzijām pat ir izdevīgāk pārkāpt šo normu, nekā to ievērot, jo, piemēram, pusotra minūte reklāmas O!Kartes akadēmijas laikā bez atlaidēm maksā aptuveni 4000 latu.
NRTVP juriskonsults Alens Ancāns Dienai, nekomentējot konkrēto LNT gadījumu, atzina, ka patlaban, ņemot vērā plašās iespējas un televīziju izdomu, dažkārt rodas problēmas noteikt, kas ir reklāma un kas nav. «Jāatzīst, ka pašreizējais Radio un televīzijas likums ir novecojis un neregulē atsevišķas reklāmas formas. Šobrīd Saeimā otrajam lasījumam nodots Elektronisko plašsaziņas līdzekļu likuma projekts, kurš krietni smalkāk regulēs televīziju darbību, līdz ar to atvieglojot NRTP darbu pārkāpumu izvērtēšanā,» uzskata A. Ancāns. Konkrētu atbildi par to, vai NRTVP izvērtēs šo gadījumu ar reklāmas laika pārsniegšanu, Dienai otrdien neizdevās iegūt.
Jāatzīmē, ka Eiropas Komisija, aizstāvot sabiedrības intereses, ļoti strikti vēršas pret neatļautu televīziju rīcību ar reklāmas veidiem un apjomu. 2007. gadā Francijai pat tika uzlikts 77 miljonu eiro liels naudas sods.