Alla Kitajeva
2. Būt radošam skolotājam palīdz paši bērni, jo viņi ir ļoti gudri, aktīvi. Ja stundā nav interesanti, viņi nespēj ne klausīties, ne strādāt. Bet interesantu stundu var padarīt tikai tāds skolotājs, kas mīl savu darbu. Kas traucē? Man traucē tikai laika trūkums. Ir daudz informācijas, metožu, materiālu internetā. Bet trūkst laika, lai to visu stundās vairāk izmantotu, jo programma ir tāda, ka tai atvēlēts visai precīzs laiks, pāri paliek maz. Tāpēc izmantojam fakultatīvus, pulciņus.
3. Tā kā stundās pietrūkst visam laika, es skolā rīkoju mazas radošas konferences - piedāvāju skolēniem izpētīt un sagatavot radošo darbu par tēmām, par ko stundās nerunājam vai nevaram dziļi apskatīt. Es pati šādi uzzinu tik daudz jauna un interesanta par matemātiku, arī skolēni pārliecinās, ka tā nemaz nav «sausa»! Runājot par grūto - nav viegli izdomāt, kā panākt, lai skolēni strādā patstāvīgi mājās - paši izlasa informāciju, saprot, pēta tālāk. Tas nav vienas dienas vai gada jautājums. Bet maziem solīšiem virzāmies uz priekšu.